Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Az ingatlantanácsadó 2 - Igenis MILF

2017. május 29. - Markus Andreas Schäfer

Meleg van, leengedett ablakkal megyek végig az M7-en. Sajnos sietek de ha időm lenne akkor az északi oldalon autóznék el Keszhelyig, hiába a déli parton sikerült házat venni de nekem akkor is és mindig az északi part marad a kedvencem. 

Megállok a parkolóban, jegyet veszek, villannak az irányjelzők. Pár lépés után az Ingatlanirodában vagyok. Szemben asztalok de mindenhol férfiak ülnek. Köszönök. Visszaköszönnek. Elmondom miért is vagyok itt. A hátsó szobából a neve hallatára kilép egy harmincas nő. Földbe gyökerezik a lábam. Félhosszú szőke haj, kék szemek, sugárzó arc. Kék farmer és világos blúz van rajta a dekoltázsáig kigombolva. Kezét nyújtja és hellyel kínál. Nem tudom levenni a szemem róla. Igenis MILF. Igaz mondhatnám, hogy érett nő de nekem akkor is az angol mozaikszó az első gondolatom. 

Leszámolom a pénzt és aláírom a papírokat. Ha már ennyit autóztam megkérdezem, hogy lenne e valaki aki kijönne velem a házhoz mert szeretnék egy rakás képet készíteni. Anna hadd tervezgessen és gondolkodjon mit és hogyan alakítana ki. Először egy fekete hajú kollégája vállaja majd megcsörren a telefonja és hallom amint megbeszél egy találkozót negyed óra múlva. Szóval ő kiesett. Mariann az órájára néz. 

Rendben akkor kimegyek veled - mondja mosolyogva és fogja a táskáját. Az én autóm felé tartunk, közben beszélgetünk. Két gyermeke van és itt él a városban. Én is mesélek. Valamiért szikrázást érzek közöttünk azaz én érzem magamon de a gesztusai és beszéde arról árulkodik, hogy ő is érdeklődik irántam és nem mint ügyfél iránt. 

A házhoz érve előre engedem, élvezettel figyelem ahogy popsija ring a farmerban előttem. Közben végigfényképezem kívülről a házat és a kertet. Látom a bejárati ajtó zárjával bajlódik, segítenék neki. Egymás intim szférájában sem adunk teret a másiknak. Kinyílik az ajtó. Szobáról szobára járok és fényképezek. Hallom cipőjét kopogni az emeletre vezető lépcsőn. Lassan végzek a földszinten. Elindulok fölfelé. Mariann a fürdőszobában ül a sorokkádon és mosolyog. 

Pont ilyet néztünk ki a férjemmel - jegyzi meg. Nekem is tetszik az elrendezés fent. Rámosolygok majd tovább indulok fényképezni. Ő nem jön utánam. Amint végzek a többi helyiséggel visszalépek a fürdőbe és mondani akarom, hogy mehetünk de torkomon akad a szó. Ő még mindig ott ül de már csak egy szexi melltartó van rajta és a farmer. A blúz a földön hever. 

Fényképezz - suttogja. Szememhez emelem a fényképezőgépet, villan a vakku és kattan a kamera zárja minden expozíciónál, ő mosolyogva pózol ülve majd feláll megfordul, kitolja popsiját felém, ismét néz és elkezdi kigombolni a farmerja gombjait. Lassan vetkőzik, testén meglátszik a két gyerek de vigyáz rá és sportos alakja valami észbontó. Érzem nadrágomban egyre kevesebb a hely.

Fényképezz még, engem beindít ez - mondja majd lassan kioldja melltartóján a patenteket....  

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr8812543785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása