Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Bemutatkozás

2015. május 04. - Markus Andreas Schäfer

Üdvözöllek!

Markus a nevem, külföldre szakad magyar vagyok. Negyven felett már. A foglalkozásomat tekintve szakács. Igazán imádom csinálni, szerencsés vagyok. Elmondhatom, hogy ami a hobbim az a szakmám is. Egyszer már elváltam, majd ismét nősültem. Van két szép, majdnem felnőtt lányom. 

Itt az életemhez kapcsolódva, a valóságot a fantáziával ötvözve írok, eléggé amatőr szinten erotikus kalandjaimról, fantáziáimról. Szereplőim többnyire volt szerelmek, barátnők, szeretők esetleg kollégák, kolléganők akikkel a fantáziámban kalandozok. Megtörtént eseményeket és a vágyaimat írom le. Tisztelem, szeretem és felnézek a nőkre. Rájuk akik anyák, feleségek, szeretők, érző emberek egyszóval nagybetűvel: NŐK.

Érezd jól magad! 

Szép napot Neked kedves Olvasó!

Markus

orgasmo-1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr67428352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása