Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Anna - a reggeli gyors de nem vonat

2015. június 25. - Markus Andreas Schäfer

Állok a fürdőben. Megborotválkoztam már mint minden nap. Nagyapám mondta mindig, hogy egy férfi minden nap borotválkozik és én megfogadtam bár nagyon unom de teszem. Kinyitom a zuhanyzóban a vizet és szokás szerint forróra állítom, élvezem ahogy folyik a víz rajtam, ahogy berreg a fogkefe a fogaimon, illatozik a szappan. Igen, szappan és nem tusfürdő, régimódi vagyok ebben a tekintetben. 

A párás zuhanykabin ajtaja egyszer csak kinyílik, Anna áll ott a feleségem. Meztelen. Incselkedve mosolyog. Beengedsz engem is ? - lép be. Van elég hely, ez egy épített zuhany. Átölel és megcsókol. Így maradunk, élvezzük a vizet, kezünk kalandozik. Lassan guggolok le, édes cicije a számban, a másik a kezemben. Fejemet fogja, melleihez szorítja, mélyet lélegzik. De finom - hallom sóhajtását a víz csobogásán át. Leguggolok, fejemet szemérméhez hajtom, kinyújtom nyelvem és elmerülök ajkai között. Kezem nagy fenekén siklik. Az épített párkányra emeli lábát, kitárul előttem mindig izgató puncijának varázslatos világa. Csurog a víz fejemre néha alig kapok levegőt, élvezem finom puncijának minden részét, érzem kemény csiklóját. Nyelvemmel óvatosan kezdem simogatni, körözök rajta, néha számba véve meg-meg szívom. Hallom egyre gyorsabb zihálását, fejemet magához szorítja. Megtöltik hangjai a kis helyiséget. Jobb kezem kalandra indul, középső ujjam először majd a mutató is követi. Teljesen elmerülnek forró hüvelyében, duzzadt g-pontját masszírozzák felváltva. Anna megkapaszkodik, búg néha felszisszen, nyög. 

Gyere belém - követeli. Megfordul, kezébe veszi férfiasságom és magába segíti, csípőjét felém tolva teljesen elmerülök benne. Basszál szerelmem - zihálja - ritkán beszél így. Egyre gyorsabban mozgok forró, szűk puncijában. Szemérmem csattan nagy, nedves popsiján. Teljesen elengedi magát, kontrollálatlanul, hangosan nyög. Nem kell sok idő, sikítva jut el a csúcsra, csak remeg teste a kéjtől. Nem bírom abbahagyni - nyögi - folyamatosan élvezek. Nem bírom ki, csiklójához nyúlok, finoman simogatom. Felnyög és remegve zihál - óóó istenem. Megállok és nem mozdulok már, hüvelyének izmaival szorít és elenged. Mélyről érkeznek az impulzusok, felkiáltok, megfeszülök, elengedem magam, lüktetem kéjes vulvájába fehér nedvemet. 

Megfordul, rámmosolyog. De kellett ez már - mondja. Egymást ölelve, finom csókokat lehelve ajkára csillapodunk le. Élvezettel kenem a szappant rá, még sokáig állunk a forró víz alatt.

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr367571518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása