Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Kati - a szobalány még

2015. július 09. - Markus Andreas Schäfer

Elszívtuk a cigarettát. Kati kimegy a fürdőbe, hamarosan visszajön, testén néhol vízcseppek csillognak. Én is gyorsan lezuhanyzok megint és sietek vissza. Kata nincs már a nappaliban, a hálóban találok rá. Az ágyon fekszik, a támlához támaszkodva, combjai széttárva, egyik kezével mellbimbóját simogatja a másikkal punciját.

Szemben vele az ágyra hasalok és fejem combjai közé fúrom, nyelvem átveszi keze szerepét, Finom illata van, felizgat. A nyalás mindig, minden körülmények között felizgat. Felszisszen amint már érzékeny csiklójához érek, halkan felnyög. Számat rá tapasztom, egyre gyorsabban körözök a kemény kis pont körül és rajta. Bal kezem nagyujját lassan a bejárathoz teszem, nem nyomom belé, csak ott simogatom. Érezem lassan forró nedv indul meg belőle, sok. Halk sikolyokkal juttatja tudomásomra mikor érzi magát egyre inkább a kéj közelébe vezető úton. 

Eltolja fejem. Hadd üljek rád - kér. Megfordulok. Fölém térdel, kezével irányítva lassan rámmcsúszik. Beleborzongok amint körbevesz extrém szűk hüvelye. Lovagolni kezd rajtam, csípőjével köröz, egyre gyorsabban zihál. Melleihez érek, kemény mellbimbóit simogatom, az érintésre hangosabban nyög. Jobb kezével szemérméhez nyúl, vadul dörzsölni kezdi. Mindketten nyögünk, egyre mélyebbről. Haja arcába lóg amint fejét előre ejti. Négykézlábra áll, mellbimbói az enyémekhez érnek, csak fenekét mozgatja rajtam, egyre gyorsabban, sokáig. Hangos sikolyai betöltik a szobát. Ismét felül. 

Fogd meg a nyakam és szorítsd meg amikor elélvezek - kéri. Tiltakozok, félek. Tedd csak, majd ha túl erős elveszem a kezed. Kezemet derekára fonom, megfogom és segítek neki rajtam mozogni. Dörzsöli magát szemérmemhez, egyre hangosabb megint Gyorsabban és gyorsabban mozog, nyögései ismét sikolyokká válnak. 

Most, most - kiált fel. Megfogom nyakát és finoman szorítani kezdem, egyre erősebben. Artikulátlan sikollyal éri el a csúcsot, elönti ágyékom forró nedve, földöntúli, leírhatatlan kéj jelenik meg arcán, remegve élvez. Kezemhez nyúl, elengedem. Pillanatra nem kaptam levegőt és pont akkor - lihegi - ennél jobb orgazmust nem is tudsz elképzelni.

Megfordul és megfogja az ágy támláját. Gyere - mondja. Mögé térdelek, nedves, síkos farkamat megfogja és a popsijához nyomja, lassan betornássza magába. Magamban csodálkozok milyen könnyen fogad be. Dugd meg a seggem - nyögi. Próbálok finom lenni. Erősebben és gyorsabban - zihálja. Vadul kezdem dugni fenekét, óriásiakat nyög és zihál. Basszál - kiált. Érzem puncija tágabb volt mint a popsija. Élvezem a forróságot, élvezem a fenekét. Megfogom haját és magam felé húzom. Ez aaaaz - nyögi - és most élvezd teli. Felsikolt és megremeg. Gyorsítok mozgásomon, megfeszítem minden izmomat és ágyékomat előre lökve pumpálom spermám fenekébe. Remegnek lábaim, meg megrándulok. Ráng az ő teste is. Elengedem haját és óvatosan válunk el. Széthúzza fenekét, kitágult nyílásából, lassan csöpögni kezd fehér nedvem, folyik le ajkaira, cseppek maradnak bozontján. 

Zsebkendőt nyújtok neki, odaszorítja és megfordul. Látom nem érted. 29 vagyok de még három éve szűz voltam. Mindig is imádtam a szexet de a szüzességemet az igazinak tartogattam, addig csak popsiba engedtem magam dugni. Az igaziról kiderült, hogy egy szélhámos és kirúgtam de imádom ha seggbe dugnak azóta is. Feláll és elindul kifelé. Megyek utána. Kell az a cigaretta. 

                                      

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr777611608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása