Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Maszti

2015. szeptember 16. - Markus Andreas Schäfer

Mire Anna hazaér lezuhanyzok. A nappaliban tévézek, valahogy kikapcsolnak a főzős műsorok, reality show-k pedig egész nap a konyhában állok. A barna köntös van rajtam.

Megcsókol miután kutyánk örömtáncát végignézte. Ez az állat sokkal emberibb mint sok ember. Feltétel nélkül örül nekünk. 
Kimegyek a konyhába, leülünk, elmeséli a napját. Mivel nem iszik alkoholt csak egy üveg vizet vesz magához, én egy fröccsöt. Sok volt a munka de élvezte. Kapok egy puszit és elmegy a fürdőbe. Én vissza a nappaliba. 
Eldőlök a kanapén, ég a villany. Utálom a sötétet, kivéve alváskor. Anna áll az ajtóban a lila köntösében. Szexin kioldja a csomót a kötőn, félrehúzza, sokat sejtetően áll. Elhúzom én is magamon a köntöst, markomba fogom férfiasságom. Még el tudom rejteni benne.
Leül szemben velem, felhúzza és kinyitja lábait, Még nem engedi láttatni melleit, csak sokat sejtetően az édes kéjt adó punciját. Abból sem látok sokat, inkább sejtem, simogatja közben cinkosan rám mosolyog. Érzem itt játék lesz. Lassan én is engedem láttatni magam. Többet mutat, ujjait megnedvesíti szexin a szájában, szemét becsukja úgy simogatja magát. Lassan nyílik a köntös, farkam lassan keményedik. Hasonlóképpen nedvesítem én is mint ő. Becsukom szemem. Élvezem a játékot.
Nézz - hallom! Kinyitom, közben egyre inkább elborít az izgalom. A nedvességtől fénylik, hallom tocsog is ahogy ujjaival  - először eggyel majd kettővel - magába nyúl. Hol széthúzza szeméremajkait és kemény csiklóját simogatja, néha elmerül a vaginájában. 
Indulnék felé de megállít, csak nézz most! - lihegi. Egyre gyorsabban mozog keze, egyre gyorsul lélegzete. Egy hosszú UUUUUUUUU hagyja el száját, kicsit megáll majd folytatja. Leveszi a köntöst, felhúzza lábait és most már csukott szemmel hangosan élvez. Isteneeeeem - lihegi. Hirtelen magasba dobja csípőjét, összezárja combjait és hosszan, hangosan élvez. 
Egyre gyorsabban jár kezem, most ő néz - gyere a számba, ne pocsékolj! Érzem közeleg a csúcspont, elszorítom farkam tövét amíg odaérek. 
Föltérdelek és lazítok a szorításon, hangot adok élvezetemnek, mohón nyel el minden cseppet. Remegnek a lábaim. Lerogyok mellé, átölelem. 
Szeretlek mondja! - én is téged, válaszolom. Mire a szokásos válasz - de én jobban!
Elalszunk.
 
                         

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr447792220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása