Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Élvezz belém - a te döntésed

fordítás az internetről

2015. október 02. - Markus Andreas Schäfer

Miattad vagyok nedves édes, a farkad olyan mélyen van bennem, ohhhh. Nézz rám, a kis kurvádra ahogy a hátán fekszik, szétterpesztett lábakkal az ágyadon... Meztelen farkad szinte a méhemben van. Semmi sem állíthat meg, hogy megtölts. Élvezz teli engem spermáddal...A pinám már reszket érte amint rá gondolok....arra, hogy nem leszel jó fiú és nem húzod ki mielőtt elélveznél.....arra, hogy a tulajdonod és birtokod leszek...Érzem milyen kemény vagy ahogy a golyóid szemérmemnek ütköznek....Már érzem amint a testem megadja magát neked ahogy a spermád belém csapódik...elvesztem az eszem....a tiéd leszek....semmit sem tehetek csak várok rá....a te döntésed! 

by MoreRisk

 

                    

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr47879888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása