Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Élvezz belém - újra és újra

2015. október 05. - Markus Andreas Schäfer

Ne légy óvatos....érzed milyen forró vagyok? - Ohhh igen, szinte égeted a farkam - Basszál úgy ahogy akkor....ohhh....emlékszel? - Ohhh igeeen édes, amikor először beléd élveztem...ohhhh - Akkor a villám csapott belém amint a spermád kilövellt....basszál, baszd anya pináját....nézd nagy hasam....ez annak a napnak az emléke... basszál - Igeeeen megint hallom a kiáltásod ahogy beléd élveztem - Most is akarom, akarom érezni, lődd mindened belém, gyorsan akarom, sokat - Ohhhhhhhh - Ez aaaaz mindig érzem amint belém élvezel, újra és újra, megélem amikor anyává tetted a kis kurvádat.... 

 

by CumSex

               

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr247892494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása