Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Élvezz belém - megtetted

2015. október 14. - Markus Andreas Schäfer

"Ó de finom ahogy bizsergeti a terhes puncimat....érezlek magamban...pont mint hat hónapja....kemény, lüktető farkad forró spermát spriccelt belém....felsikoltottam...elélveztem akkor is.... méhemben éreztelek....kihúztad belőlem....kezemet dugtam magamba és cseppjeidet vettem a számba...ma is érzem ízét...óóóó megint elmegyek...most nélküled de bennem maradt egy darab belőled....élvezz megint belém....megint akarom azt a pillanatot"

by PregnantCumSex

                        

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr947966938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása