Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Chrissi 3.

2015. október 27. - Markus Andreas Schäfer

Hazaértünk a kirándulásból, jót tett a séta, szép helyen voltunk vízesést néztünk meg. Anna leült a nappaliban filmet nézni én unatkoztam. Fél óra múlva látom elaludt. Gyorsan átmentem a hotelba és a recepción leadtam egy borítékot a titokzatos nőnek, benne a mobilszámommmal. Rajta áll válaszol-e vagy csak játszik reggelente velem az ablakban.

Nincs nagy kedvem itthon ülni, kutyám boldog amikor veszem a pórázt, sétálni indulunk. Kevés az ember az utcán, nagy kört megyünk. A tóparton leülök a padra és csak élvezem a látványt. Hálás vagyok amiért ilyen szép helyen élhetek. Szemben magasodik a Schafberg a maga 1782 méterével. Megnyugtató helyzet. Belegondolok, hátam mögött az a villa ahol a nyáron Sarah lakott a keresztszüleinél, ahol nekem adta szüzességét.  Írok is neki, kíváncsi vagyok rá, hogy van. Remélem jön erre látogatóba ismét. 

Amíg Sarah-val beszélgetek sms jön. Egy osztrák számról. "Érdekelsz", ennyi. Na ebben sok minden rejtőzhet. Gondolkodom a válaszon. "Itt vagyok a tóparton a Schirmbar mellett írom." Hamar jön ismét az üzenet: "Mindjárt ott vagyok"

Negyed óra múlva megjelenik a titokzatos Frau Brandstätter. Drága kosztümöt visel és drága parfümillat lengi be. Grüß dia - köszön. Bemutatkozunk egymásnak, Uli a neve. Kicsit visszafogottan beszélgetünk. Mesélünk magunkról. Orvos, elvált és egy konferencián van itt pár napig. Nincs veszteni valóm, rákérdezek. Ezzel a cicimutogatással van konkrét célja is vagy csak játszik. Meglepődök a válaszán, hiszen egy ilyen visszafogottnak tűnő nőtől nem ezt várja az ember. Az ágyamba akarlak vinni de csak tartalmas szeretkezésre van szükségem. Kielégíteni ki tudom magam máshogy is, megdugni pedig bárki meg tud. Nekem mélyről jövő érintésekre és orgazmusra van szükségem. Ha ezt tudod adni akkor add meg nekem de ha nem akkor köszönjünk el egymástól. 

Lassan sétálunk hazafelé, megígérem neki, hogy holnap reggel jelentkezem, kapok-e fél nap szabadságot. Mosolyogva tűnik el a hotelben. 

Épp csuknám be a ház tömör fa kapuját amikor valaki kívülről, megtámasztja. Csodálkozva nyitom ki. A babakocsis lány az. Nevetve köszön, kutyám már nem ugatja meg de azért még félénken nézegeti. Épp haza megyek a barátnőmtől és láttam mész be a kapun. A hidegtől kipirult az arca és csillognak kék szemei. Enyhe alkoholszagot érzek rajta. Kellett egy kis kikapcsolódás és beszélgettünk, hajol egész közel hozzám. A kapu erős koppanással becsukódik. A lámpát még nem kapcsoltam föl csak a hátsó üvegajtón szűrődik be fény. Kezét nyújtja felém, csak egymás szemét látjuk, óvatosan közelítünk, félve a másik felé, mintha nem is tudnánk mit is akar a másik. Hideg ajkai villámcsapásként érnek amint bőrünk egymáshoz ér. Lassan fordítja oldalra fejét én is az enyémet, nyílik szánk, nyelvünk épp csak összeér majd egyre mélyebben keres valamit a másik szájában. Átkaroljuk egymást, magunkhoz húzzuk a másikat. Borzongás tölt el. Szenvedélyesen csókoljuk egymást, sokáig, hosszan, mélyen. Megfogom arcát, kinyitja szemét és csak faljuk a másik csillogó tekintetét. 

Ne haragudj - szól halkan - lehet, hogy kicsit többet ittam a kelleténél. Nem haragszom - válaszolok és vadul magamhoz húzom, forró csókban "bocsájtok" meg neki. Megszűnik az idő létezni csak a forróság és a vágy van most. 

Mennem kell -súgja. Holnap gyerek és kutyasétáltatás,ugye nem felejtetted el - kérdi halkan. Persze, hogy nem - válaszolok. Becsukódik a kapu. Vidáman de zavartan megyek föl a lakásba. Vizet és enni adok kutyámnak. Anna épp zuhanyzik. Köntösben jön ki. Elmegyek aludni mondja és megpuszil, majd furcsa arckifejezéssel ott hagy. Biztos vagyok benne, hogy a lány illatát érzi rajtam. Jeget dobálok egy pohárba és lassan csurgatom rá a kedvenc trdícionális ír whiskey-met a Bushmills-t. 

 

                              

 

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr38025330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása