Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

A bisonsteak 8.

szenvedés

2015. október 31. - Markus Andreas Schäfer

Napokig nem jelentkezem nála pedig mindig megfordul a fejemben, fel kellene hívni. Mélyen megérintett és hátha én is őt de fokozom a vágyat. Küldök egy rövid sms-t. " ? :) " Nem jön rá válasz. Majd válaszol ha akar. 

Véletlenül veszem észre amint pár emberrel előttem áll a bevásárlóközpont mozgólépcsőjén. Piros blúz, sejtető szürke rövid szoknya és piros magassarkú cipő van rajta, Óvatosan utána megyek, nem akarom, hogy észrevegyen. Célirányosan halad majd bemegy a Triumph üzletbe. Na igen az egy drága de jó minőségű termékeket árusító üzlet. Amint elfordul belépek én is, mintha válogatnék, óvatosan figyelem. Ez az én világom, a sok fehérnemű mindig lázba hoz. Elindítja a fantáziámat hiszen az eladás után mind finom női testre kerül. Öltöztet, dekorál és vágyat fokoz. 

Fél szemmel látom a próbafülke felé indul majd a távolabb álló, legszélsőben húzza be a függönyt de abból a szögből ahol állok egyrésnyire pont belátok, a tükörben megjelenik amint vetkőzik. Formás popsija egy pillanatra feltűnik majd meztelen cicije amint felpróbálja azt amit bevitt. Óvatosan a fülkéhez állok, körbenézek és amikor nem lát senki gyorsan belépek. Ijedten felsikolt, kezét kapja mellei elé majd amikor realizálja, hogy én vagyok megnyugszik. Te hogy kerülsz ide - kérdi? Nem válaszoltál az sms-re - mondom - és véletlenül megláttalak itt. Követtél - mosolyog cinkosan. Persze. Ez a helyzet lázba hoz, magamhoz húzom és megcsókolom, kezem végigsiklik gerincén, popsiján. Beleremeg az érintésbe. Neee itt - lihegi - gyorsan végzek, én is akarlak, menjünk valahová el - súgja. Kilépek a fülkéből és várok előtte. Hamarosan megjelenik, indulunk a pénztár felé. 

Az eladónő mosolyog ránk, de ebben nem az udvarias mosoly van hanem a szívből jövő és gondolatokkal, fantáziákkal teli. Talán elképzeli mire készülünk. Igyekszünk az autóhoz, kinyitom neki az ajtót, beül. Én is beülök. Már világít a műszerfal. Oldalra pillantok, rövid szoknyája sejtetően felhúzva, lassan nyitja combját, meglepetésként ér, hogy nincs már rajta bugyi. Na indulunk ? - kérdi - tudsz így vezetni? és lassan simogatni kezdi magát, ujjai között nedvesség csillan meg. Szájába veszi ujját majd lassan magába dugja, óvatosan mozgatja kezét. 

Elindulok, kiérünk a homályos parkolóházból, ötletem támad. Régen vagy tizenöt éve jártam az aktuális szeretőimmel egy panzióba, ahol órákra is kiadnak szobákat. Gyorsan keresem a google-n a számát, remélem még működik. Az első csörgésre fel is veszik. Várnak. 

Ő nem hagyja abba az izgató játékot, egy teherautóból lepillant a sofőr és gátlástalanul nézi ahogy mellettem maszturbál, kéjes mosollyal az arcán. A bal combját fel is teszi az ülésre, halkan nyög hozzá. Érzem farkam már alig fér el a nadrágomban. Hamar odaérünk, megállok a parkolóban, leállítom a motort. Elhalkul minden csak kéjes zihálása hallatszik, egyre gyorsabban, kapkodja a levegőt. Hirtelen összezárja combjait és remegő hangon élvez el, kezét puncijához szorítva, megremeg teste. Amint újra szétnyitja lábait, látom a fekete ülésen nedves foltot hagy.

Megőrülök már a vágytól, rohanok ajtót nyitni neki. Ajtó csapódik, villannak az irányjelzők, belépünk a panzióba....

 

                         

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr468038350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása