Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Chrissi 5.

2015. november 01. - Markus Andreas Schäfer

Tíz óra lesz hamarosan, kutyám majd fellök a póráz és kakazacskó hangjára, örömtáncot lejt, ugrál. Én is izgatott vagyok, nagyon várom már a találkozást a babakocsis lánnyal. Messziről kiszúrom amint közeledik. Közel érve látom csillogó szemét, üdvözöljük egymást. Meg akarlak csókolni de itt nem lehet - mondja. Gyere menjünk arra - mutat a hegy aljában és a turístaút felé vezető utcára.

Vidáman, bolondozva, viccelődve sétálunk. Meredek emelkedő, ki is fulladok még végre egy kis vízszintes következik a kaptató után. Lassan elmaradnak a házak, csak a remek kilátás a városra és a tóra. Sokat jártam erre már. Amint eltűnik az utolsó ablak is megállok és megfogom kezét, magamhoz húzom. Szorosan átölel és hideg ajkaink forró csókban olvadnak össze. Faljuk egymást, érzékien, mélyen mint akinek ez az első csókja az életben. Férfiasságom szinte szétrobban a vágytól, szorítom magamhoz, ő is ezt teszi. Kezemmel lassan formás popsija felé igyekszem, amint kezembe fogom, jobb lábával átkarolja derekam. Én is nagyon kívánlak - súgja fülembe - találjunk ki valamit. 

Lassan indulunk tovább. Húzzuk az időt, élvezzük egymást társaságát. Sűrűn megállunk és faljuk egymás ajkait, tekintetét. Ugye tudod, hogy még csak nem is tudjuk egymás nevét? - kérdem nevetve. Én is ezt akartam mondani de nem volt bátorságom hozzá - válaszolja. Christine Laimer vagyok de Chrissi a becenevem. Én is bemutatkozok végre és egy csókot lehelek arcára. Finom illata mámorító. Nagyon rövidnek tűnik az idő ami alatt a házhoz érünk. Megcsókolnálak búcsúképpen de nem lehet - súgja. Én is téged de hisz tudod - válaszolom. A távolodó babakocsis arc még egyszer visszamosolyog rám, bemegyek a kapun. Kutyám vidáman rohan föl a lépcsőn.

Anna még alszik, azon gondolkodom, hogyan lehet ennyit aludni. Telefonom a asztalon maradt, új üzenet van rajta, rövid. Akkor nem kell - írja Uli. Kinézek az ablakon, mivel egy magasságban vagyunk látom kijön a fürdőből és törölközik. Remek teste van de nem fogok romantikát hazudni, most nem akarok. 

Chrissit keresem a fb-n hamar megtalálom, minden posztja teljesen nyilvános. Rengeteg kép a kisfiáról, meg van a párja is. Ismerem, egyszer beszélgettem vele a kedvenc Gasthausomban. Nem egy nagy észkombájn. Bejelölöm Chrissit ismerősnek. 

Átnézek megint a szállodába, Uli áll ablakban és búcsút int, majd eltűnik. Hamarosan ajtócsapódás, kinézek. Egy fekete Audiba pakol. Beül és elhajt. Rágyújtok az ablakban. Szemben látom, Uli volt szobájában fény gyúlik. Kati alakját fedezem fel, takarít. Elkapja tekintetemet és int. Bólogatok és kilépek az ajtón.

A szoba előtt a szennyeskocsi, az ajtó résnyire nyitva. Kattan a zár mögöttem. Nem látom Katát a szobában. A fürdőből hallok zajt. Épp a zuhanyt takarítja. Megfordul és szájon puszil. Na megdugtad az "öregasszonyt" ? - kérdi. Rázom a fejem. Akkor most engem fogsz - jelenti ki. Hirtelen fehér nadrágjához kap, rózsaszín nedves folt jelenik meg rajta. Basszus megjött - mondja dühösen - és átáztam. Kilép a nadrágból és egy betétet vesz ki a tartóból. Még jó, hogy szállodában dolgozom - dühöng cinikusan. Törölközővel szárítgatja nadrágját. A francba, ennek lőttek ma  pedig akarlak! Ne stresszelj - mondom- hanem mosdj meg. 

Nézem amint kívánatos testéből egyre többet látok. Kemény cicijei fölé húzza pólóját, hogy nem legyen vizes, bozontos szemérme, nagyobbacska popsija előtűnik. Belép a zuhanyba, leveszi a zuhanyrózsát és megnyitja a vizet. Leguggol felém fordulva. Bozontból kikandikálnak nagy kisajkai, oda irányítja a vízsugarat, szappannal mosdik. 

Nem hagyom ez annyiban, egyébként is fel vagyok húzva. Én is levetkőzök. Gyorsan dobom le magamról a ruhát. Csodálkozva néz amint elé állok.  Imádom a farkad - felkiáltással kapja be még csak vérrel telő férfiasságomat és megszívja azt. Hamar kemény lesz, nem játszik vele, vadul szopja. Felnyögök az élménytől. A zuhany padlójára teszi a rózsát, a vízsugár simogatja szemérmét, kezével segít magának, masszírozza csiklóját. Élvezettel játszik farkammal, ő zihál én nyögök az érzéstől. Egyre gyorsabban mozog feje és keze. Ezt nem bírom így - nyögi. Feláll és megfordul, a csapba kapaszkodik, kitolja popsiját, bal kezével popsija felét elhúzza. Gyere belém - szól. Belépek a kabinba, kezembe fogom férfiasságom, hamar megtalálom makkommal a bejáratot, hirtelen csusszan bele farkam - nekem ha lehet még forróbbnak tűnő - hüvelyébe. Elengedi popsiját, két kézzel kapaszkodik meg, még lejjebb kerül feneke, teljesen végigérek benne. Megfogom derekát és lassú és majd egyre gyorsuló mozgással dugom. Fel-felsikolt a nyögéseken át, szűk hüvelye szinte megfeji farkam. 

Néha fenekére csapok - erősebben - zihálja. Derekánál fogva mozgatom magamon, körözök csípőmmel, minden pontját elérem, zihálása egyre hangosabb éles nyögésekbe megy át. Kapkodja a levegőt, apró lélegzetei egyre gyorsulnak. Hirtelen elhallgat és bent tartja a levegőt majd mindennél élesebb hangon engedi ki, élvezete csúcspontjára ér, jobb kezével szemérméhez nyúl és még ad neki impulzusokat. Hosszan remeg ahogy elélvez. Élvezz belém kiáltja. Nagyon fel vagyok izgulva de még nem érzem a kéj közeledtét, gyorsítok mozgásomon, Kati zihálása ismét felgyorsul majd hüvelyének izmaival megszorít. Búgva élvez el ismét - ÓÓÓ Istenem - kiált fel. Nem állok meg egyre vadabbul dugom forró punciját. Amint érzem, hamarosan elmegyek, mélyre tolom farkam és felkiáltok - most! Csípőmet meg-meg lökve pulzál spermám nedves hüvelyébe, remegnek lábaim, hagyom, hogy a kéj lassan uralkodjon el rajtam. 

Lassul légzésünk, kicsúszok belőle, felegyenesedik és felém fordul, kezébe veszi a zuhanyt, szappant ken kezére és érzékien férfiasságomat keni vele. Cinkosan mosolyog - ez rövid volt de annál intenzívebb, ilyenkor nagyon kívánós vagyok. Kilépek a zuhanyból és megtörölközök utána felé nyújtom. Elveszi és ő is megszárítkozik. Add ide a betétet - mondja. A bugyijával együtt nyújtom. Elhelyezi és kilép ő is a kabinból. Felöltözünk. 

Búcsúpuszit nyomunk egymás szájára. Hazaindulok, mennem kell dolgozni. Anna már felébredt, kávézik. Csak nem bírsz a véreddel - mondja duzzogva. Megcsókolom. Tudod, hogy csak téged szeretlek - súgom. Igen és a többi csak szex - fejezi be mondatomat cinikusan. 

                                   

  

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr28031066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása