Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Lassan vissza a régi kerékvágásba 1.

2016. június 24. - Markus Andreas Schäfer

Hosszú boldog és szomorú hetek állnak mögöttünk. Négy hete kiderült Anna állapotos. Ilyen boldognak még soha az életben nem láttam, ragyogott és csillogott aztán két hete jött a fájdalom és a szomorúság, elvetélt. Próbálom tartani benne a lelket, fizikailag már jól van. Szerencsére a költözéssel valamennyire el tudja foglalni a gondolatait, amikor épp dolgozom sok-sok szeretlek üzenettel erősítem mennyire fontos is nekem. 

Az orvoslátogatások alkalmával viszont mindig az a kérdése a doktor felé: mikor szeretkezhetünk ismét. Még kis türelemre intik, tudom mert kimondta, hogy attól fél betegnek látom és nem kívánom őt. Pedig dehogynem csak féltem, jöjjön rendbe teljesen. A babaproject-et evidenciában tartjuk mivel most már tudjuk az orvosi tévedések ellenére, sikerülhet hiszen az elmúlt hetekben tényleg állapotos volt. 

Este fél tizenegy körül érek haza, Anna a teraszon ül a hintaszékben, lila pöttyös köntösben. Amikor hozzá hajolok megcsókolni őt, érzem finom szappanjának illatát. Nem megyek még be, ő hoz egy hideg sört nekem. Jól esik belekortyolni a forró nap után, rágyújtok, beszélgetünk. Nézem szomorú arcát és annyira akarom megint ragyogó boldogságát látni, tudom időbe telik. Elmeséli mi is volt az orvosnál, hála istennek minden rendben vele, már csak két hét múlva kell vérvételre mennie. Nagyot ásít. Lefekszem kicsim - mondja. Akkor megyek zuhanyozni - válaszolom - és jövök én is. 

A fürdőben végignézek magamon, kezembe veszem a borotvát. Hónaljam és intim részeimet esztétikus állapotba hozom, felfrissülten törölközök meg. Kinyitom az ablakot, hadd menjen ki a pára, köntösömbe bújok és leoltom a villanyt. Mellébújok és átölelem, felém fordul, mélyen megcsókol. Annyira kívánlak - súgja. Én is téged - válaszolom - de még türelmesnek kell lennünk. Tudom - suttogja. Kinyalhatnálak szerelemem - vetem föl. Ne még mert pár napot várnunk kell vele de én tehetek veled amit akarok - mosolyodik el és a takaró alá bújtatja fejét. Végigcsókolja mellkasom, hasam, izgatóan simogat ujjaival. Mire ágyékomhoz ér, férfiasságom duzzadtan várja. 

Végighúzza rajta ujját, hirtelen öleli ajka körül makkomat és tűnik el farkam szájában. Hangosan felnyögök, csukott szemmel átadom magam a kéjnek...

fg.gif

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr68836570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása