Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Évforduló - reloaded

2016. december 24. - Markus Andreas Schäfer

Már rég óta tagja voltam a freelove-nak és ott leltem rá egy hölgyre. Vörös haj, alacsony termet és egy kicsit fáradt tekintet bár mögötte a titokzatosság.  Leveleztünk is hónapokig de nem sikerült találkozót összehozni. Vagy Ő nem ért rá vagy nekem voltak teendőim. A beszélgetés során kiderült, hogy szinte egymás mellett éltük eddig és sohasem találkoztunk. Gyerekként és felnőttként is ugyanott éltünk, szomszédos iskolába jártunk, ugyanakkor költöztünk el a fővárosból ugyanabba a faluba ( ja most már város :) ) és még talán a munkánk
során is találkozhattunk volna de lehet, hogy  ez így volt megírva a sors nagy könyvében.


2006 decemberében karácsony előtt arra jutottunk, hogy szenteste neki sem volt kivel lennie és a vacsora után, miután a gyerekeimet visszavittem az anyjukhoz én is egyedül voltam. Nosza akkor találkozzunk. Este nyolcra beszéltük meg a Tungsrammal szemben lévő  McDonalds parkolóba a randit aztán arra gondoltunk, hogy elmegyünk valahová beszélgetni.

Meg is érkeztem a parkolóba ami tök üres volt csak az én kocsim állt ott.Minden zárva van ezt elfelejtettem. Nyolc körül csöng a telefonom, hogy egy kicsit késni fog. Addig persze izgatottan vártam és nagyon megijedtem amikor borzasztóan csúnya lány szállt ki egy autóból és egy negyed óráig ott várakozott majd elment. Jaj csak ne ő legyen az. 

Negyed kilenc körül megáll egy Suzuki mellettem és egy a képekről már ismerős lány száll ki belőle, szőrme kabátban és fekete kord nadrágban és mosolyog. Az első benyomás nagyon fontos és nekem mindjárt
megtetszett. Amikor üdvözlésképpen megpusziltam olyan finom illata volt mint egy virágnak, azt a hidegtől hűvös arc érintését a mai napig érzem. Átültünk az én autómba és zavaromban csak elindultam egy
cukrászdát vagy valami olyan helyet keresni ahol nyugodtan tudunk beszélgetni. Aztán persze megkérdeztük egymástól, hogy most hová is tartunk mivel minden zárva van. Félve ajánlottam fel, hogy hozzám
mehetünk  - de nem tudtam Ő erről mit gondol  - mert nem akartam erőszakosnak tűnni. Ő is azt mondta, hogy persze menjünk hozzám. Egy benzinkútnál vettem egy kis ásványvizet és hazamentünk. Az a lakás
akkoriban az igazat megvallva egy cseppet le volt harcolva és egy igazi bordélyhoz hasonlított, bár a tisztaságra mindig is adtam - féltem is attól el ne riassza.

Aztán órákig beszélgettünk - közben az egyik szomszédom is átjött, hogy mennék már inni velük valamit " gyere már te alkoholista ne vizet igyál!" aztán persze megint kettesben maradtunk. Ahogy beszélt és mesélt magáról egyre közelebbinek éreztem magam hozzá. Később félve fogtam meg a kezét és megsimogattam - de megcsókolni is csak félve mertem, finom volt az ajka is...  Ölelkeztünk és amikor már mindketten
tudtuk, hogy mi fog történni ezen az estén, kiment a mosdóba.  Mint mindig az első éjszaka előtt nagyon izgatott voltam, hogy mi is fog történni. Na nem arra voltam kíváncsi, hogy mi is lesz hanem hogy mi
módon és milyen élményekkel leszünk gazdagabbak, persze a férfi hódításvágy is nagyon erős volt.

Ültem a kanapén és vártam rá, hamarosan nyílt is kis lakásom fürdőszobájának ajtaja és belépett a szobába. Felálltam és felé léptem. Ő zavartan suttogta. 

- Ott lent úgy nézek ki mint egy kurva.

  Nem értettem mire is gondol, ajkaink ismét összeforrtak érzékien és vadul csókoltuk egymást. Kezünk felfedezőútra tévedt először a a pulóverétől szabadítottam meg. Fehér push up mellartójából szinte kibuggyantak mellei, fejem közéjük fúrtam és csak csókoltam finom illatos bőrét. Éreztem ahogy az anyag ellágyul, kioldotta a kapcsokat majd a földre ejtettte a ruhadarabot. Mohón vettem ajkaim közé álló mellbimbóit ujjaimmal finoman simogattam, élvezettel játszottam velük. Halk lélegzete egyre mélyebb lett. Az ingem gombjait kezdte bontogatni majd az alatta lévő fehér pólótól szabadított meg, érzéki ajkaival csókolta végig mellkasom. Érintései egy nagyobb impulzusokat adtak, nadrágomban a hely egyre szűkült. 

   Már mohón gomboltam ki fekete kordnadrágja gombját és szinte téptem le a zippzárt, segített telt popsijáról lehúzni azt. Ahogy kilépett belőle elé térdeltem, szeméremdombját takaró fehér bugyijára nyomtam csókot, kezem popsiján kalandozott. A kanapéhoz vezettem, finoman leültettem rá. Hátra dőlt és combjai szétnyíltak. Fejem közéjük fúrva csókoltam domborodó szeméremajkait. Félre húzva az anyagot megértettem mire is gondolt az előbb. Nagyajkai között számomra mindig izgató  látvány fogadott ahogy kisajkai kilátszottak. Kinyújtottam a nyelvem, finoman végighúztam finomságán majd lassan eljátszottam velük, néha érintve csak csiklóját. Mennyei íze volt. Halkan felnyögött ahogy élvezettel nyaltam nem tudván betelni vele. Felemelte popsiját és megszabadult a tangától. Ahogy visszafeküdt fejem ismét combjai közé szorult, nyelvem néha elmerült mélyen bejáratánál egyre mélyebbre majd csiklóján kalandozott. Nyögései egy hangosabbak lettek amint számba véve azt nyaltam, körözött rajta. Hirtelen magasba dobta csípőjét és remegő combokkal jutott el a csúcsra. Arcom nedves volt tőle, élveztem ahogy orgazmusát átéli.

   Felálltam és kigmboltam nadrágom, Ő segített vadul letépni azt rólam.  Ott álltam szétrobbanni készülő férfiasságommal előtt. Elém térdelt és végignyalta farkam majd érzékien ajkai közé véve, lassan és izgatóan szopni kezdte. Felsóhajtottam a gyönyör érzésétől ahogy nyelve izgatóan siklott rajta. Keze zacskómat simogatta a másik fenekemet. Csak játszott és játszott vele, izgalmam a tetőpontjára hágott amint hosszú percekig kényeztet. Tudtam ha ezt így tovább csinálja hamar el fogok menni de nem akartam. Megfogtam fejét és felsegítettem, ajkaink ismét forró csókban olvadtak össze. A kanapéhoz lépett és hagyatt feküdt rajta, lassan közelített felé, kezével nedves szeméremajkai közé segítette farkam és kiélvezve az első alkalmat, lassan merültem el benne. Átölelve egymást, szinte egyszerre nyögtünk fel az eggyéválásban. Ajkaink összeforrva mozogtam lassan benne. Ahogy egyre inkább elveszítette a kontrollt, hangja egyre hangosabb és követelőző lett kiengedve a kéj nyújtotta érzéseket. Arcán az angyali kéj látszott amint mozgásom egyre gyorsult. Váratlanul összehúzódtak forró hüvelyének izmai és a szobát betöltő hangon élvezett el mindent mozdulatomra újra és újra, körmei a hátamba fúródtak és piros csíkokat hagytak rajta. Egyszerűen nem tudta abbahagyni, mindig újabb és újabb remegések futottak végig testén a sorozatban érkező orgazmusaitól. 

  Olyan élményt adott amitől már nem tudtam visszafogni én sem magam. Már nem volt időm sem gumit húzni, éreztem az első impulzus elért engem is. Kiránottam belőle farkam, ő felült és szájába vette azt. Megremegő testem pulzálva spriccelte fehér nedvemet ajkai közé. Kezével segített minden csepptől megszabadulni. Remegő lábbal rogytam mellé a kanapéra, ölelkeztünk össze, csókoltuk egymást lassan, finoman. 

Hajnalban visszavittem a kocsijához és néztem ahogy elindul a Váci úton az ellenkező irányba majd én is hazamentem. Otthon nem tudtam igazán mit kezdeni magammal és a karácsonyfa fényénél aludtam el.
Reggel olyan furcsa érzés kerített hatalmába mint már régen és megvilágosodott bennem, hogy ez a hiány érzete amit akkor éreztem amikor nagyon hiányzik valaki nekem. Férfi létemre könnyen leszek szerelmes de azt éreztem, hogy ez más. Magamnak sem mertem bevallani, féltem az ismételt csalódástól.

Másnap SMS-ben beszélgettünk és ugyan nagyon akartam Vele találkozni de nem ment mert a testvéréhez volt hivatalos ebédre, majd harmadnap ismét eljött hozzám és már szinte minden nap ettől fogva. 

Ez pont tíz éve történt 2006. december 24.-én este. Ő lett a legszebb karácsonyi ajándékom és az is mind a mai napig. 

Markus Schäfer

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr212070923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Markus Andreas Schäfer 2016.12.26. 07:09:46

Köszi Orsi és ez valahogy így is történt meg :)
süti beállítások módosítása