Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Álszent Facebook

2017. augusztus 28. - Markus Andreas Schäfer

Hajnali negyed négy. Belépek a Facebook-ra de mindjárt üzenet fogad, hogy eltávolították ezt vagy azt a tartalmat és mivel rossz fiú voltam, így egy napig, három napig, egy hétig vagy kit tudja meddig büntetésben vagyok...

Elgondolkodtam az alábbi statisztika alapján meddig is küzdök még ezzel az álszent Facebook médiával, hiszen nem számottevő olvasó érkezik onnan. Arra jutottam, hogy még egy darabig aztán már nem fog érdekelni mert akit érdekel és olvassa az egyébként is megtalálja a tartalmakat közvetlenül is.

01st.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr7312784522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása