Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Bevállaltam

2017. augusztus 30. - Markus Andreas Schäfer

Menekülök. Menekülök a vendéglátásból, mindent megmozgatok csak ne kelljen hétvégén, ünnepeken dolgoznom és ne mondhassa nekem egyik főnököm sem azt, hogy nyáron nincs szabadság mert szezon van. Menekülök és ezért mindent elvállaltam már amit lehetett. 

Voltam kukás, most komolyan mondom, hogy igazi kukás aki az autó hátulján szörfözik és hivatásának teljesen tudatával néz a mögötte megsokasodott kocsisorra amíg elvégzi a munkáját. Na én lesütött szemmel és baseball sapkában - sosem hordok sapkát, még mínusz húsz fokban sem - igyekeztem láthatatlan maradni, nehogy felismerjen akárki is. 

Voltam gyári munkás. Egy műanyag dolgokat gyártó üzemben voltam végszerelő. Lekapdostam a szalagról érkező ezt-azt és összeszereltem, majd raklapra pakoltam azokat de betellett a pohár. Ma hirtelen úgy gondolta a török műszakvezetőség, hogy mi lenne ha a lízingelt dolgozó egyszerre két gépen dolgozna. A lízingelt dolgozó pedig hazajött és írt egy kedves email-t a munkaadójának, hogy azonnali hatállyal megszünteti a munkaviszonyát, ráadásul még téma szikrája sem merült fel ott hiszen mind férfiak és a szó szoros értelmében férfiak dolgoznak - mondom érezhetően és nagyon is érezhetően férfiak szóval még iszonyúan büdös is volt ha valamelyik közelebb jött két méternél. 

Szinte minden héten kapok ajánlatot, gyere hozzánk dolgozni, amit nem akartam eddig elvállani. Ki akarok szakadni ebből a körből de ugye ahogy Michael Corleone mondja: ezek mindig visszarántanak. Visszarántottak. Négy csillagos szálloda akar engem, mondjuk én nem akarom őt de most nincs mit tenni, csak kihal valaki az egyik álommunkahelyről és akkor eljön az én időm.

Addig szálloda ami teli van titkokkal, titkos kapcsolatokkal, szeretőkkel, kéjsóvár asszonyokkal, csinos pincérnőkkel, recepciósokkal... a téma az asztalon hever, meglátjuk mi, azaz ki is ad lökést egy kis fantáziálásra. 

Akkor rajta vagyok, hogy olyat írjak, ami tetszeni fog Nektek! 

 

Szép Napot Néktek!

Markus3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr6512791160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása