Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Ki hitte volna? 1. - Régi kolléganő

2017. november 02. - Markus Andreas Schäfer

A történet ott kezdődött valamikor 2010-ben, hogy én közel három esztendeig Írországban dolgoztam. Anna is hol ott volt velem, hol pedig Magyarországon. 

Több munkát vállaltam egyszerre, hajtott a pénz illetve hajtott az, hogy az otthoni adósságainkat javarészt kifizessük. Egész jól éreztem magam ott bár azért a normális nyár nagyon hiányzott. Béreltünk egy kis lakást egy Viktoriánus házban ami az angol-ír hagyományoknak megfelelő beosztású, puritán és igénytelen volt. A szigetelést még csak hírből sem ismerték, a szél átfújt rajta, a mosdó csapja az angol szokásnak megfelelően egymástól fél méterre egy meleg és egy hidegvíz csapból állt, kvázi vagy lefagyott a kezed vagy pirosra égetted. Azért Anna otthonosan berendezte és kedves kis fészek lett belőle. A konyhában ülőgarnitúra, mennyire imádtam amikor leült a fotelba, feltette lábait a karfára, kioldotta a köntösét és feltárult előttem az a nedves csodavilág amiben elmerült nyelvem, ő csak a karfát markolta kéjének tetőpontján.  Az emeletes buszok ablakából pont be lehetett látni így sok a reptérre igyekvő részese volt abban, ahogy egymást kényeztetjük ott. 

Szívesen jöttek a kollégáink, barátaink hozzánk iszogatni, beszélgetni. Mindenhol rengeteg külföldi dolgozott, portugálok, brazilok, filippínók, lengyelek. Az egyik munkahelyemen felvettek egy kedves, mosolygós venezuelai lányt, Karlenia-t. Csinos arc, barna szemek, félhosszú fekete haj a a közép amerikaiak kevert, enyhén barna bőrszínével. Formás popsiját mindig fekete, testhezálló nadrágba rejtette de az minden férfi tekintetet önkéntelenül vonzott. Néhanapján mellbimbói a hidegtől szinte átbökték a piros, munkahelyi pólót. 

Sokat dolgoztunk együtt, kedveltük egymást de ártatlan flörtölésnél több nem történt közöttünk. 2011 nyarán aztán végleg elhagytam azt a hideg, szeles és esős szigetet. A búcsúpartit még nálunk tartottuk a kollégákkal. Másnap egy üzenet várt a fb-on. " I'm gonna miss you dear. Many thanks for everything. Lots of kisses, Karli" - "Hiányozni fogsz drága, köszönök mindent, millió csókom, Karli ". Válaszoltam is neki de ennyiben maradtunk. Teltek a hónapok, az évek, néha látom, amikor posztol a Facebook-ra, összejött egy olasz sráccal, járják a világot és elköltöztek Londonba. Persze mindig is megmozgatta a fantáziámat, milyen is lehetett volna vele a szex.

Reggel amikor bekapcsoltam a gépet, látom az ő fb posztját. Karlita utazik Londonból Salzburgba. Azonnal lájkoltam is a bejegyzést majd gyorsan írtam is neki. Akár meg is mutathatnám nekik a várost és a környéket. Közben lassan ébredezek, megiszom a harmadik kávémat is. Anna is korán megy dolgozni, hamarosan keltenem kell és biztos vagyok benne, hogy nyűgös lesz mert nem alhat ma legalább tízig.

Elkészítem az ő kávéját is, tálcára pakolom a hegyilevegő cigarettáját, öngyújtót, hamutartót is. A hálóban félhomály, kutyánk szuszog mellette a földön. Óvatosan átlépem mire az éktelen sivalkodásba tör ki, mintha megtapostam volna. Igazi színésznő. Anna felriad, morcosan néz rám. 

- Jó reggelt! - mosolygok rá mire megenyhül, nyújtózkodik és az ágy támlájához támaszkodik. Megcsókolom ajkait majd a lecsúszott takaró alól kibújó cicijeire adok puszit. El is időzök ott, nyelvem finom köröket ír le egyre keményedő mellbimbóin. 

- Elég lesz már! - pihegi halkan de nem hagyom abba mert érzem ahogy férfiasságom egyre keményebbé válik a köntösöm alatt. Ajkaim közé veszem, finoman játszok velük, hol egyikkel hol pedig a másikkal. Anna jólesően megborzong, keze lecsúszik az ágy mellé, combjaim felé kutakodik majd érzéki ujja eléri farkam. 

- Hmmm - mosolyodik el, lassan nyitja ő is combjait. Jobb kezem hasa felől elvész közöttük, érzem szemérmének forróságát, akarom, meg akarom ízlelni de tudom reggel nem fogja hagyni. Végighúzom ujjam szeméremajkain, egyszer, kétszer, többször. Ismét felsóhajt, izgatóan megszorítja férfiasságom. Még mindig csak ajkait simogatom majd a következő mozdulatnál elmerülök közöttük. Középső ujjam, hüvelyéből kiáramló nedvességét viszi tovább, kisajkain át, csiklója felé. Épp csak megérintem, mire hangosabban felsóhajt.

- Mééég! - hallom az erotikus reggeli félhomályban...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr7013114974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása