Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Az Ötödikes 1. - Pillantás

2018. február 02. - Markus Andreas Schäfer

Hajnalban kelek, tényleg hajnal van, a telefonom 3:45-kor kezd el zenélni. Oldalra fordulok, kinyújtom kezem és gyorsan elnémítom. Nem akarom, hogy Anna felébredjen rá. Ő majd fél hatkor kel. Magamra kapom a köntösöm bár a sötétben még keresgélem melyik oldalról bújjak is bele de végre megtalálom. Halkan csukom be a hálószoba ajtaját és megyk ki a konyhába. 

A kávéfőző mellett egy csészében a tegnapról megmaradt kávé, a jó öreg Szarvasiban pedig már a friss bekészítve. Bekapcsolom, fogom a csészét és megmelegítem a mikróban. Ébredezek. Szeretem a hajnali csendet ami körülvesz. Megnézem a mai menüt, végiggondolom mit és milyen sorrendben készítek majd el. A telefonon futólag kattintok már csak a Facebookra mert lassan érdektelenné válik számomra, a Twitteren sokáig elidőzök. Érdekesebb, nyíltabb és senki sem posztol politikát. 

Borotválkozás és zuhany, majd gyorsan öltözök, sietek. Ma én csinálom a reggelit az Internátusban. Kint hideg van, jeget kell vakarnom a szélvédőről. Beérve gyorsan kapom magamra a szakácsruhát, igyekszem mindennel gyorsan elkészülni. Hat óra tájban már minden felállítva, a büfé kész. Még egyszer végignézem, hozok még porció vajat majd elindulok vissza a konyhába. Ahogy belépnék, hallom valaki kopog az étterem ajtaján. Visszafordulok. Egy ismerős arc mosolyog rám. Kinyitom az ajtót. 

- Guten Morgen! - köszönök és kérdően nézek rá mivel csak fél héttől lehet jönni reggelizni. A kék szem reménykedően válaszol.

- Jó reggelt! Lehetne, hogy én most jöjjek? - kérdezi. - Szeretem ilyenkor a nyugalmat és nyugodtan tudok még olvasni is a kávé mellett.

- Persze. - válaszolom - én is azért jövök mindig korábban mert nekem is kell a nem rohanós reggeli előkészület. - folytatom. Köszönettel mosolyog rám és hóna alatt egy vastag könyvvel elindul egy asztal felé. Én visszamegyek a konyhába és folytatom amit elkezdtem. Lassan megérkeznek a kollégáim is, a konyhafőnök, az ötvenes Otto, Felix a harmincas éveiben járó, mindig mosolygós szakács kollégám és a jugó mosogatók. Nekem csak jugók pedig Boszniából menekültek annó a háború elől. Ezer éve itt dolgoznak. 

Az ebédnél épp Felix van velem, kiadni azt amikor megjelenik a reggeli lány. Megint mosolyog, fehér, V kivágású  póló, alatta push up melltartó és kék farmer. Alig tudom levenni szemem nagy cicijei körvonalairól. Ahogy tovább lép, megakad a szemem popsiján. 

Nem szabad! - zakatol a fejemben - fiatal még, annyi idős mint a lányod! - korholom magam. A lány még mielőtt kimenne tálcával a kezében, visszanéz az ajtóból és elmosolyodik. Az osztály elmegy, várjuk a következőt. Felix nevetve fordul hozzám. 

- Markus du Striz! - Markus te strici! Ugye milyen hatalmas mellei vannak a Nikinek? - kérdezi. Szóval Niki a neve a lánynak. Felix már két éve dolgozik itt és ismeri szinte az összes diákot.

- Na igen - válaszolom - viszont nagyon fiatal még és ugye én a MILF-eket szeretem.

- ÁÁ dehogy! - válaszolja - ő már ötödikes és tavaly volt a huszadik születésnapja. Nem is foglalkozom tovább a dologgal, csak viccelődünk rajta. Szeretem a kollégáimat, jó team és jó velük dolgozni. Fél háromkor végzek is. Átöltözök, elindulok haza.

Útközben még megállok a Spar-nál. Körbenézem a sör kínálatot és meglepődve látom, hogy akciós a Pilsener Urquell, 55 eurócent darabja. Gyorsan a kocsiba teszek egy kartonnal. Ahogy a sorban állok, látom a helyiek, osztrákok nem élnek ezzel az akcióval. Ők megveszik a saját söreiket akár kétszer annyiért is. Igazuk van, ezzel is a gazdaságot erősítik de én nem hagyom ki a finom cseh sört.

Otthon leülök a konyhában, nyugodtan rágyújtok, olvasgatok. A fb-on az egyik iskolánk oldala ugrik fel, valamilyen rendezvény képei. Végignézem azokat, majd véletlenül meglátom az egyiken Nikit. A sok közül csak azt lájkolom amin ő is van. Mivel nem tudom a vezetéknevét és azt sem hogyan írja a keresztnevét, keresgélek a fb-on de nem találom. Visszalépek a képhez, látom, hogy egy lájkkal több van rajta mint az imént. 

Végignézem kiknek is tetszik. Feltűnik a Nicki Niederbrucker név is. Rákattintok, és ő az. Átpörgetem a nyilvános profilját, szelfik a könyvtárban, kirándulások, nyaralás. Olvasás és a fényképezés tűnik a hobbijának, jól megkomponált fotók vannak az oldalán. Bezárom az alkalmazást.

Most gondban vagyok, mert egyrészt ő egy diák, habár már húsz éve felett de nem akarok zűrt a munkahelyemen. Úgy döntök, hogy hagyom is a dolgot. Nem kockáztatok...

6-kitap-okumak-yardimci-olur_cvzxdyzw5ustjzzwitmqnq.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr2313605911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása