Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Vásárlás 1. - A Lidl titkai

2018. június 11. - Markus Andreas Schäfer

Szombat reggel kicsit fejfájósan ébredtem, na igen, az a pár sör és pálinka amit este azaz éjszaka elfogyasztottam a barátommal, a napsütés és a kevés étel ilyen hatást váltott ki. A tegnapi maradék kávét megmelegítettem a mikróban, közben frisset is tettem föl, majd kiléptem a teraszra. Kellemes meleg van, meg is lepődtem, hogy hajnali hatkor ennyire jó az idő. 

A kinti asztalra teszem a kávém, mellé a laptop és rágyújtok. Böngészek, olvasgatok, ébredezek. Néha megbizsereg a fejem, jelezve, gyorsan hat a fájdalomcsillapító. Elnézegetem a fecskéimet ahogy a garázs eresze alatt, már tavaly épített fészekbe hordják a csivitelő kismadaraknak a gilisztát, egy ideig elidőznek ott majd fordulnak vissza a következő körre, keresik a következő táplálékot nekik. 

Végiggondolom a teendőimet, be kell pakolnom az autóba a rossz fűnyírót, a festékboltba is be kell mennem Keszthelyen és valami kenyeret, felvágottam is muszáj vásárolnom. A barátom hagyom aludni, tudom ő is olyan mint Anna, ha nem ébreszted fel akkor akár délig is alszik. Csak én vagyok ilyen hajnali koránkelő, bár aranyat eddig sem leltem emiatt. Húzom az időt, bár szívem szerint már nyolc órakor bent lennék Keszthelyen, gyorsan elintézném a dolgaimat és kilenckor már ismét itthon lehetnék, elkezdhetném a terasz festését, de félek a magyar rendőrök, mindenkit megállító mentalitásától, még a végén megszondáztatnak csak amolyan ellenőrzésképpen és azért nem kevés alkohol jutott tegnap este a szervezetembe. Szóval várok. 

Elmegyek borotválkozni, zuhanyozni majd felöltözöm. Bepakolom a rossz fűnyírót az autóba, persze nem fér be, ki kell vennem a kalaptartót hozzá. Elindulok. A 76-os útra kanyarodva felgyorsítok és igyekszem utolérni a sort, kisebb lesz az esélye, hogy megállítsanak. Szerencsém van, nincs ellenőrzés. Először leadom a fűnyírót a szerelőnél, elszaladok a svédvörös fa fedőfestékért majd beállok a Lidl parkolójába. Bezárom az autót és bemegyek a boltba. 

Ahogy tolom a kocsit, egy nőre leszek figyelmes. Egyenlőre hátulról látom csak, barna haj, vékony vádli, viszonylag izmos comb. Ahogy közelebb megyek a fekete virágmintás ruhához, hirtelen áttetszővé válik a világosban, ez nem az a fajta aminek a szoknya és a mellrészénél egy betét van, hanem magát az anyagot gondolták annak, nem kell bele alsószoknya. A tervező tévedett. Popsija halvány alakja áttetszik az anyagon, lassan kerülgetem, nézegetem az édességeket, zsemlét veszek, közben tekintetem ott kalandozik. 

Néha felém fordul, érdekes, amolyan kihívó arca van, barna haja és kék szemei, a ruhájának mellvonala is mindent láttatni enged, cicijének formája kivillan, de csak a klimatizálást jelzik mellbimbói, többet nem látok. Ismét megfordul, behatóan tanulmányozom popsiját, nem tűnik föl, hogy bugyi lenne rajta. Ha van akkor az fekete tanga amit nem láthatok. Elhatározom magam, próba szerencse alapon, ha nem küld el a fenébe akkor nyert ügyem van. 

A kenyeres állványnál áll éppen, mellé lépek és kiveszek egy olivás ciabattát, közben szemtelenül az intim zónájában maradok. Enyhe, de finom parfümillata van. Egy pillanatig állok mellette, mire felém fordul.

- Ó elnézést, látom nem fér a kenyérhez. - mondja szabadkozva.

- Maradjon csak - válaszolom - csak azért állok ön mellett mert annyira csinos, hogy nem tudtam levenni a tekintetem magáról. - folytatom. Meg sem lepődik hanem azonnal válaszol. 

- Én is észrevettelek amint beléptél az ajtón - vált tegezésre - nagyon jóképű vagy! - mosolyodik el.

Na most már ötven százalékig nyertem, gondolom magamban. 

- Szívesen segítek elvinni a vásárlást - mutatok a félig teli bevásárlókocsijára. 

- Nagyon kedves vagy de én is autóval jöttem, viszont az egész napom szabad. - csillan meg valami kacér tekintetében. 

- Akkor viszont meghívnálak hozzánk, a barátommal ma festünk de estére grillezést terveztünk - ütöm tovább a vasat.

- Azt nagyon szeretem, különösen ha a barátod is ilyen jóképű, de csak ha elfogadsz tőlem egy kávét, ha itt befejeztük a vásárlást! - hív meg.

- Szívesen veszem! - válaszolom neki. 

Elindul a pénzárak felé, én mögötte, csak a popsiját nézem ahogy ring a fekete ruha rajta, fúrja az oldalam a kíváncsiság, van-e rajta bugyi. Ahogy ott állunk, néha rám néz, egyre kihívóbb tekintettel. Sorra kerül, kifizeti azt amit vásárolt majd megáll az ablaknál, megvár amíg én is fizetek. Kiérve egy, piros Honda Jazz-hez lép, elmosolyodok magamban és megnyomom a két autóval mellette álló piros Honda Civic-em távirányítóját, diszkréten villannak az irányjelzők, kinyitom a csomagtartót és rá pillantva elkezdek bepakolni. Amint észrevesz ő is mosolyogni kezd. 

- Gyere utánam - szól és beül az autóba. Kitolat, ahogy én is, és rátapadok, nem akarom elveszíteni. Közben felhívom a barátomat, pár csengés után fel is veszi a telefont. 

- Kiskomám igyekszem haza ,de lőttem valamit estére nekünk és le kell tesztelnem. 

- Jóvanna e he de igyekezz haza buzievagy, mert festeni kell! - válaszolja a szokásos módon ahogy egymással poénkodunk. Szerintem nem fogta még föl mit is akartam mondani neki ezzel. 

Gyenesdiáson a part felé fordul majd megáll egy kis utcában, kinyit egy kertkaput és behajt rajta, még annyi hely van, hogy az én autóm is beférjen. Bezárja a bejáratot, a ház felé indul, én is kiszállok az autóból, utána megyek, most nyugodtan személhetem ringó popsiját már. Fordul a kulcs a zárban, belépünk a házba. Egyszerű, de modernül berendezett. Amerikai konyhás nappali, bárszékekkel. 

- Ülj csak le! - mutat rájuk - elkészítem a kávét - mondja. 

- Egyébként még a nevedet sem tudom - válaszolom neki és bemutatkozom. 

- Andi vagyok. - nyújtja a kezét majd visszalép a pult mögé, vizet enged, kávét töm a Szarvasi kávéfőzőbe. Nem tudom levenni  a szemem róla, minduntalan a popsiját nézem. 

- Azon gondolkodom mióta megláttalak ebben a ruhában, hogy van-e rajtad bugyi? - kérdezem minden gátlás nélkül. Andi nem válaszol csak két háttal nekem felhúzza a ruhát a derekáig. Nincs rajta! Leengedi az anyagot és felém fordul, elmosolyodik.

- Nagyon meleg van és ilyenkor nem szeretem - teszi hozzá az előbbihez szinte válaszként. Bekapcsolja a kávéfőzőt, megkerüli a pultot, mellém ül a másik bárszékre. Lábait nem teszi keresztbe inkább, szétnyitja azokat. Kezem a combjára csúszik, érzem ahogy megborzong az érintéstől, mélyen a szemébe nézek, arcunk nem közelít a másik felé csak kezem egyre feljebb a rövid ruha alatt. Ahogy szeméremdombjához érek, pillanatra megremeg, tenyerem szeméremajkaira fektetem. 

- Előbb kávét ígértem - suttogja de lehunyja szemét. Középső ujjam egyre mélyebbre merül ajkai között, nedvessége szinte beszippantja azt. Ahogy visszafelé húzom, végigsimítva csiklóján is, felnyög, megmarkolja a pult lapját. 

- Ebből most nem lesz kávézás - suttogja, feláll a székről, kézen fog és elindul egy nyitott ajtó felé. Megyek utána, amint belépünk, látom a szexi hálószobát, vörös szatén ágynemű, modern berendezés. Felém fordul, egy mozdulattal megszabadul a vékony ruhától, pillanatok alatt kapcsolja ki a melltartóját és ejti a földre. Közepes méretű cicijei néznek rám. 

Kezei felém nyúlnak, az ingemet gombolják ki, én a nadrágomat, hamar megszabadulok minden ruhadarabomtól én is, bokszer alsómon egyre növekvő dudor jelzi vágyamat. 

- Vedd már le, nem látod mennyire szenved? - neveti el magát, két ujját a nadrág oldalába fűzve húzza bokámig. Férfiasságom immár szabadsághoz jutva, gyorsan telik meg vérrel, mereven áll felfelé. Közelebb lép, arcommal közelítek felé, ajkaink egybe olvadnak, farkam combjai közé, forró szemérmére csúszik. Vadul csókoljuk egymást, lihegve, forr a levegő közöttünk. Hosszan, majd lassan hátrafelé közelít, de az ágynál megáll. 

Csillogó tekintettel néz rám. Feküdj az ágyra! - mondja. Ahogy a hátamra fekszem, vágyakozóan hajol le hozzám, ő farkam felé közelít ajkaival de megállítom. 

- Legyen 69? - kérdezem.

Megfordul, átemeli lábát fölöttem, lejjebb engedi popsiját, ahogy nyelvem megérinti szemérmét, abban a pillanatban érzem, ajkai körülölelik makkom... 

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr2714026504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása