Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

3-as metró

2018. augusztus 19. - Markus Andreas Schäfer

Muszáj volt felmennem a fővárosba, azon egyszerű oknál fogva, hogy Anna kisautóját még három hete elvittük Sanyi bácsihoz, az ezerkezű, idős autószerelőnkhöz. Sok mindent meg kellett javítani rajta, hogy a szigorú osztrák műszaki vizsgán megfeleljen.

Busszal indultam, délután egykor, forrón sütött a nap de legalább légkondícionált volt a jármű. Két és fél óra alatt nyugodtan olvastam a Keresztapa előzményeit összefoglaló könyvet, egyre érdekesebbé válik. A Népligetnél leszálltam, elszívtam egy szivarkát, majd lementem a metróba. Újpestre kell kijutnom, a Lehel térig megy a metró, onnan a pótlóbusszal utazok tovább.

Szerencsére volt hely, leültem, nézelődtem, leginkább a lengén öltözött nőket vizslattam. A Népstadionnál - fogalmam sincs most hogy hívják a megállót - felszállt egy fekete-fehér mintás ruhába öltözött, félhosszú barna hajú lány. Nekem háttal állt, csak fantasztikusan kidomborodó popsija nézett vissza rám. A Deák-téri megállónál felszabadult a lány előtti hely, ő leült és körbenézett. Megakadt tekintete rajtam hiszen érdeklődéssel figyeltem, elmosolyodott, előtte telefonját és rápillantott majd eltette. Keresztbe vetett lábait amolyan elemi ösztönösen leemeli a combját a másikról, a rövid ruha belátást enged. Csak a borostás szemérmét, hívogató ajkait látom. Elmosolyodik, kérdően néz. Bólintok, felállok, ő mellém - Szállj le velem a Nyugatinál! - mondja halkan - Itt lakom a Katonában.

Az utcán nem beszélünk, a lépcsőn ő megy előttem az emeletre, kivillan popsija. A lakásba érve, amint becsukódik az ajtó, felhúzza a ruhát. - Dugj meg! - csillannak fel szemei és megfordul, a falhoz támaszkodik. Fantasztikus feneke domborulatai közül, enyhén de szexisen borostás szeméremajkai hívogatnak. Farkamnak nincs már helye a nadrágomban, szinte letépem magamról, amint több teret kap férfiasságom, hirtelen telik meg vérrel, keményedik meg. Kezembe fogom, makkom forró ajkaihoz illesztem, előre tolom csípőmet, hüvelye körülöleli azt, elmerülök benne.  Hangosan felnyög: - Basszál! Bazd meg a pinám! Imádom ahogy kitöltesz! 

Kezem csípőjén, mozgok előre-hátra, nem szeretkezek, most baszok ahogy kérte. Szűk vaginája forrón és nedvesen simogatja férfiasságom, élvezettel nyögök én is a kéjtől. A lány jobb keze eltűnik hasa előtt, farkamhoz ér majd érzem, csiklóját masszírozza. 

- Igen, igeeen, mééég, bassz! - Sikoltozik, szinte remegnek az ablakok bele. Nem tart sokáig, mert hirtelen  elélvez, hüvelyének izmai remegve jelzik kéjének csúcsát. 

- Élvezz belém! - nyögi hangosan - Spriccelj teli! Én meglepetten fogadom de mivel ezt imádom, nem ellenkezek. Egyre gyorsabban mozgok, csattan szeméremdombom fenekén, a lány ismét hangosan élvez majd amikor előrelököm ágyékom, lüktetem teli hüvelyét fehér nedvemmel, ő ismét felsikolt, ismét megremeg, ismét eljut a csúcsra. Nem húzom ki belőle, épp csak mozdulok. 

- Maradj! - szólít fel halkan és előre hajol, hajlékony teste követi karját, majd hirtelen lecsúszik rólam, hátát a falnak támasztja, lábai az ég felé mutatnak. Én csak állok és nézem, farkamról cseppek hullanak a padlóra.

- Hééé, ne a szőnyegre! - dorgál meg - Guggolj le és add a számba! - megteszem neki, minden cseppet lenyal róla, megszívja és lenyeli ami még előjön. 

- Most öltözz és tűnj el! - mondja - Annyira jóképű pasi vagy, hogy csak a spermád kellett, remélem terhes leszek Tőled! - hallgatom meglepve.

- Öltözz! Indulás! - szólít föl. 

Felhúzom a nadrágom, fogom a hátizsákom, elindulok ki a lakásból. 

- Szia! - köszönök el tőle.

- Szia! - válaszol, majd hozzáteszi - Remélem teherbe ejtettél jóképű idegen!

Lassan megyek ki a házból, majd nevetve sietek a metró felé, folytatni utamat Anna kisautójáért. A szembe jövő járókelők azt hiszik, ez a pasi nem normális, pedig ha tudnák miért is mosolygok magamban, sokan megbotránkoznának.

wall.gif

 

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr1414189731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása