Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Honda Civic eladó! 1. Alku

2018. augusztus 20. - Markus Andreas Schäfer

Hetekkel ezelőtt megvettük az új Civic-et de a régit csak nem akarja senki megvenni. Ausztriában már a kutya sem vesz 13 éves autót, hiába szép, jól karbantartott. Egy hónap alatt egyetlen telefonhívást sem kaptam a kinti hirdetésre, így feltöltöttem a magyar használtautós oldalra. Mondanom sem kell, hogy nem sokan telefonáltak, pedig MX 5-ös Miata-t vagy már akár egy I-es III-as Golf kabriót is beszámoltam volna. Anna minden vágya egy I-es Golf kabrió. 

Az idióta kérdésekre, hogy "bontod e?" nem is reagáltam. Ez egy nagyon jó állapotú és megbízható autó, ha nem megy el akkor inkább regisztráltatom Magyarországon és eladjuk az itteni "Horgász és Strand autót", Anna régi Swiftjét. 800-1000 euróért nem fogom elkótyavetyélni a piros szerelmemet. 

Két napja kaptam egy hívást egy karosszéria lakatostól, egyik ismerősét nagyon érdekli a Civic. Tegnapra beszéltük meg a találkozót de hívtak, hogy közbejött valami és ma jönnek. Lemostam a kocsit, közben elsörözgetek, írok kint a kertben és várok. A strandra ma nem megyünk, Annának migrénje van, remélem azért gyorsan elmúlik és nyelvem elmerülhet, isteni szeméremajkai között, izgalmasan nedves vaginájában, ízlelhetem ingerlésre érett csiklóját, ő pedig testét dobálva, hangosan élvez, jut el a mennyországba, többször is.

Megáll egy autó a kertkapu előtt, kutya ugat és odarohan. Kikukkantok, egy ezüstszürke, idősebb BMW áll ott, ketten szállnak ki belőle. A vezető oldalról egy fiatal, olyan harmincas, kopasz, kék szerelőoverallt viselőt férfi, a másik ajtón egy vörös hajú, vékony, fehér felsőt és popsiját alig takaró farmert viselő, harminc alatti lány. Felkapok egy pólót és kinyitom a kaput, a motor lassan tárja nagyra azt. 

- Állj be az autóval! - kiáltok felé. A férfi visszaül és behajt a kertbe. Úristen, az én kertemben egy BMW, ekkora szégyent - gondolom magamban - köztudottan utálom ezt a lezüllesztett nevű autómárkát. A kapu becsukódik, a nő felém jön. Mélyen a szemébe nézek, határozottan kezet fogok vele, miközben bemutatkozom. Ő is mondja a nevét.

- Szabó Lívia. - mutatkozik be. Beljebb invitálom, közben a férfi is feljön a teraszra, vele is kezet fogok. Hideg kólát hozok nekik, a nő elegánsan belekortyol, a lakatos mohón kiissza a poharat. 

- Nézzük meg az autót! - hívom őket a garázs felé. Kiállok az udvarra a kocsival, a nő lelkesen kérdez, én lelkesen válaszolok, a pasi csak fitymáló pillantásokkal, szemforgatással nézegeti. Na igen, ez a dolga, neki kell leértékelni az autót, hogy jobb tárgyalási pozícióba kerüljön az ügyfele. 

 A lakatos bemászik az aknába, én fölé állok az autóval, látom a villódzó fényeket, alulról, hallom fitymáló hangját. Ez rozsdás, az rozsdás, ezt kell, azt kell kicserélni. Persze sok minden van amit nem kell javítani, ráadásul olyan alkatrészre is mondja amit konkrétan hónapokkal ezelőtt cseréltek ki. A lány csillogó szemmel nézi az autót belülről. A szerelő kimászik az aknából, kezet mos. Leültetem őket, beszélgetünk. Az árból nem akarok engedni, közben a pasi megint hátra megy a garázsba, Anna vele tart, a rétegvastagság-mérővel nézi meg a felhordott festék mennyiségét. 

- Nagyon szeretném az autót! - szólal meg a lány - De nekem ez még így sokba kerül. - folytatja - nem tudnánk valahogy megállapodni? - mosolyog rám. 

Jelentőségteljesen nézek a csillogó, kék szemébe. - Alkudozhatunk de annak ára van. - válaszolom. A lány nem is csodálkozik de azért rákérdez. - Ára?

- Igen, ha én engedek akkor te is. - nevetek. - Miből engedjek? Te árulod az autót. - csavarja tovább a szót. 

- Én az árból, te a ruháidból. - kockáztatom meg. - Látni akarsz meztelenül? - kérdezi.

- Nem csak látni, érezni is, de ezt neked kell eldöntened mennyit ér meg a kis piros! - nézek most már gátlástalan tekintettel szemébe. 

- Rendben! - mosolyog vissza. - Ha holnap elhozod nekem az autót, én is teljesítem az alkut de most, itt sokan vagyunk. - mutat hátrafelé. - Bemehetek pisilni? 

- Persze. - és mutatom neki az utat. Visszaülök a teraszra, kisvártatva megjelenik. - Nyitva van a laptop az asztalon és amikor elmentem mellette, rápillantottam. Azon a képen a nejed szopja valaki farkát. Te vagy? - kérdezi.

- Igen! - kacérkodok vele. 

- Akkor meg fogunk állapodni! Én is akarom! - erősíti meg az alkut - sőt, ha hazaértem küldök neked magamról is, lásd mit tudok kínálni az alkuért cserébe. - halkul el hangja mert megjelenik Anna és a szerelő. Még pár percig beszélgetünk, majd elbúcsúzunk egymástól. Beülnek a BMW-be és kihajtanak a kapun. Bemegyek a házba, Anna utánam jön. 

- Nyuszi! - szólal meg hátam mögött. Megfordulok, csak a fehér pamutbugyi van már rajta. - Holnap megdughatod a csajt de most engem fogsz! - csillan fel szeme, magamhoz ölelem, érzem kemény mellbimbóit pólómon. Ajkaink összeérnek, nyelvünk kalandra kel, férfiasságom hirtelen duzzadni kezd. 

red.gif

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr7714172151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása