Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Honda Civic eladó! 2. Sokszor

2018. augusztus 22. - Markus Andreas Schäfer

Anna keze a fürdőnadrágom domborulatához téved, az enyém a fehér bugyi mögé, érzem selymes szeméremdombját, egyre lejjebb csúsztatom. Zihálva csókoljuk egymást, ujjaink játéka nyomán a vágy egyre nagyobb lesz bennünk, a forró nyári időtől és a közöttünk lévő feszültségtől, testünk nedvei lassan távoznak bőrünkön keresztül. 

Anna felnyög amint ujjaim szeméremajkai közé tévednek, csiklóján húzom végig nedvességétől síkos középsőt. - Csak a kezeddel most! - suttogja. Tovább simogatom egyre duzzadtabb csiklóját, ő egyre gyorsabban kapkodja a levegőt. - Finomaaan! - lihegi, ujjaim épp csak érintik, pár másodperc múlva összeszorítja combjait, ajkamba harap, szinte felordítanék a fájdalomtól de a kéjes érzések átváltoztatják azt örömmé. Anna teste remeg, letérdel elém, szinte letépi rólam a fürdőnadrágot. 

Jobb kezével megmarkolja férfiasságom, szinte a szájába tömi, most nem az Anna-féle isteni kényeztetést kapom, hanem valami vad, önző, nyálas szopást. Nem is tart sokáig, felemelkedik, letolja bugyiját, megfordul és az étkezőasztalra hasal. - Basszál meg! - hallom a tőle szokatlan szavakat. Két kezemmel szétnyitom popsiját, szeméremajkai velük nyílnak, nedvességtől csillogó vaginája, rózsaszínen hívogat. Megfogom farkam, a bejáratához illesztem, amint megérzem forróságát, végigtolom benne. Anna felnyög én pedig érzem, nem tudom sokáig magam tartani, a látvány - holott mindig láthatom - az érzés - holott mindig érezhetem - nem hagyja. Makkom épp csak ki, be jár, Anna zihálva nyög, kezei az asztal lapját markolják. 

- Nyuszi nem bírom! - sóhajtok felé - Most neeem! - lököm előre csípőmet, lüktetem teli vagináját, meg-megremeg testem. 

Anna felém fordul - Nem baj! - válaszol és papírzsebkendőért nyúl. Lassan húzom ki farkam belőle, elönt a vágy. - Hagyd a szexpapírt! - szólok és letérdelek mögé, popsija félgömbjeit elhúzom egymástól, nyelvem elmerül benne. Megérzem spermámmal keveredett nedvének izgalmas ízét, egyre beljebb kényszerítem nyelvem, játékosan nyalom, ízlelem, néha megérintem csiklóját, ilyenkor felsóhajt. Nyelvemre csurdogál belőle amit farkam belétöltött, ezzel simogatom, Anna egyre hevesebben nyög, érzem hamarosan eléri a csúcsot. Megreccsen az asztal amint szorítása erősödik a lapján, zeng az étkező orgazmusának hangjától. Egy picit hagyom hadd élvezze, nem érintem csiklóját csak hüvelyébe erőszakolom nyelvem, ott izgatom.

Hallom lassan távolabb kerül ettől az izgalmi állapottól, megint megérintem csiklóját, Anna felsóhajt. Már nem érzékeny neki, újra és újra végighúzom rajta, hüvelyváladékos, spermás nyelvem. Mély levegőt vesz, félhangosan fújja ki, érzem nem kell sok hozzá, hogy ismét a mennybe kerüljön. Aprókat nyalintok belé, körözök rajta, közben észreveszem ahogy még több fehér nedv jelenik meg hüvelye bejáratánál, rátapasztom ajkaim és megszívom. Számban érzem kéjnedveink keverékének felizgató ízét, nyelvem ismét csiklójára vándorol, simogatom, izgatom. Anna egyre hangosabban nyög, bent tartja a levegőt, remegő testén eluralkodik a kéj, ablakokat rengető élvezethez jutott megint el. Nem tudom abbahagyni, élvezem ahogy megint és megint felnyög, sikolt. 

Pillanatra megállok. - Ne hagyd abba! Most neee! - nyögi és én folytatom pici, duzzadt csiklójával a játékot. - Úristeeen! Megint jöööön, nem tudom abbahagyni! - zihálja, én pedig nem akarom, hogy vége legyen, imádom hallgatni, érzeni önkéntelenül vonagló testének minden rezdülését. 

Eltolja a fejem. - Cica, nem bírom tovább! Kérlek, hagyd abba! - kér. Elveszem nyelvem, még hüvelye bejáratánál tartom, még ízlelem, veszem számba és nyelem le minden nedvét. Felállok, kezemet nyújtom felé. Reszkető lábakkal áll talpra, pillanatra megtántorodik de elkapom. 

- Húúú bassza meg! Ez valami fenomenális volt! - mosolyog rám, verejtékes arccal. 

- Számoltad? - kérdezem. - Csak hatig, utána elvesztettem a fonalat, szóval sokszor mentem el és folyamatosan élveztem. - válaszol. - Engedj hadd zuhanyozzak le! - tol félre. Ahogy elindul, combján ismét fehér cseppek szaladnak lefelé...

cumlick2.gif

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr1514192619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása