Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Ajándék 1. - Anna meglepetése

2018. december 26. - Markus Andreas Schäfer

December 26.-a van. Anna, hála istennek jobban érzi magát. Kivittem a gyerekeket a vasútállomásra, elbúcsúztunk, felszálltak a vonatra. Most Pesten folytatják a karácsonyt. Hazaérek, beállok a Hondával a garázsba és bemegyek a házba. 

Ketten maradtunk, Anna és én. Mosolyogva ül a kanapén és olvas. Mellé ülök, körbenézek a neten, a közösségi médiákon, de semmi érdekes nem történik, csak a szokásos karácsonyi, unalmas posztok. Anna felém fordul, kiveszi a telefont a kezemből és érzékien megcsókol. Nem ellenkezek. 

A hálószobából, meztelenül jövök ki, a fürdőbe megyek, megmosakszom, lemosom férfiasságomról Anna és az én nedvem keverékének maradványait. Ő egy papírzsebkendőt szorít combjai közé, úgy jön ki majd ő is megmosakszik. Alig, hogy felöltöztünk csöng a telefonja. Érte nyúl, elmosolyodik majd elindul ki a házból. Nem értem a szituációt de kinézek az ablakon. Egy hosszú kabátba burkolt, vörös nőt enged be. Nem ismerem, sosem láttam azelőtt. Ki lehet?

Belépnek az előszobából, a kinti hideget hozva magukkal. A hölgy mosolyog, még mindig nem értem a szituációt. Anna megszólal.

- Nyuszi! Engedd meg, hogy bemutassam Klárát! - a nő nyújtja a kezét és a nevét mondja. Én is bemutatkozom neki, igyekszem jól megnézni de azonnal megragadnak vonásai bennem. Vidám bár egy kicsit megfáradt tekintet, érzéki zöld szemek, vállig érő hajában szőke csíkok. Lesegítem a kabátját, felakasztom a fogasra, közben persze jól megnézem telt alkatát. Farmert és egy lila felsőt visel, valami eszméletlen dekoltázzsal. Anna beljebb tessékeli, hellyel kínálja. Én még mindig nem értem, a nevét tudom csak. 

- Nyuszi akkor most elmondom Klára miért jött hozzánk. - kezdi Anna. - Tudom, hogy minden vágyad az, egy másik férfival engem kényeztetni de én pedig azt szeretném ha mi ketten - mutat Klárára - tennénk ezt Veled. Karácsonyi ajándék. - neveti el magát. Rájuk nézek, én is elmosolyodok. 

- Akkor hozok valamit inni. - mentem ki magam a meglepett helyzetből. A konyhában Annának kólát töltök, hiszen ő nem ihat alkoholt. Kidugom a fejem az ajtón. 

- Klára! Iszol egy pohár gin-t? - kérdezem. 

- Köszönöm, azt nem de hoztam pezsgőt, azt inkább innék. - válaszolja. Magamnak töltök azért egyet majd meglátom a konyhapulton a pezsgőt. Kibontom és két pohárral kiviszem a nappaliba. Koccintunk a hölgyekkel. Beszélgetni kezdünk, családról, gyerekekről, volt férjéről, rólunk. 

- Tudom, hogy a szőkéket szereted - fordul felém - de én mindig is vörös voltam. 

- ÁÁÁ nem baj, megtartunk! - válaszolom vidáman, érzem az alkoholtól kissé felszabadultabb lettem. 

- Akkor lezuhanyozhatok? - kérdezi ő is nevetve.

- Persze. - válaszol Anna és mutatja az utat a fürdőbe. Hallom amint még törölközőért is megy Klárának. 

- Örülsz Nyuszi? - kérdezi kíváncsian.

- Igen Cica! - válaszolom és megcsókolom. Ahogy ajkaink összeérnek, fogai érzékien belém harapnak, elindul a vér férfiasságom felé. Csak állunk a nappali közepén, zihálunk a csókoktól, öleljük egymást. 

- Kész vagyok! - halljuk halkan Klára hangját. Egy világoskék babydoll van rajta, mellbimbói szinte átbökik az anyagot, hasonló kék tanga takarja szemérmét. Kezemet nyújtom felé, ő közelebb lép, hárman állunk csak és nem tudjuk most hogyan tovább. 

- Kicsit szégyenlős vagyok mióta meghíztam, csinálunk félhomályt? - kérdezi. Azonnal az ablakhoz lépek, leengedem a redőnyt. Anna elhúzza a dohányzóasztalt, ággyá nyitja a kanapét, majd eltűnik a hálószoba felé. Csak nézem ahogy Klára ott áll velem szemben, bátortalanul felé nyújtom kezem, ő közelebb lép, megsimogatom arcát és megcsókolom. Ajkai szinte felfalnak, kezem popsijára csúszik. Felvillanyoz az ismeretlen érintése. Anna jön vissza, kezében egy hatalmas lepedő, segítünk az ágyra teríteni neki. 

- Vetkőzz! - szól szinte egyszerre a két nő és felém lépnek. Anna a pólómat húzza fölfelé, Klára lassan a farmeromat oldja ki, elém térdelve húzza a bokámig. Csak a bokszeralsó maradt rajtam, farkam törekszik felfelé benne. Klára végighúzza ujját rajta. Anna mellé térdel, két oldalról ketten húzzák le lábamon azt is. 

Anna nyelve végigsiklik makkomtól a zacskómig, majd félrehúzza fejét. - Szerintem neked is ízleni fog. - ad helyet Klárának. Klára bátortalanul Annára néz aki mosolyogva bólint, kinyújtja nyelvét és hasonlóan húzza végig farkamon mint előbb Anna. 

- De szép! - suttogja. 

- Akkor a tiéd! - bíztatja nejem és az ágyra fektet. Klára fölém térdel, Anna oldalra áll, levetkőzik, átveti combját fejem fölött. - Ez pedig a tiéd! - mondja és lejjebb engedi csípőjét, kinyújtott nyelvem eléri szeméremajkait, megérzem isteni illatát, imádom nyalni fenséges punciját. Nyelvem végighúzom ajkai között, Anna olyan pozícióba helyezkedik ahogy neki a legjobb, amint csiklójához érek felsóhajt. Klára nyelve érzékien játszik férfiasságommal, majd érzem ajkai körülölelik, és eltünteti szájában... 

ffm.gif

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr7914515264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása