Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Akarata nélkül

2019. január 13. - Markus Andreas Schäfer

Fehér póló, kék farmer, fekete cipő és fekete bőrkabát van rajtam, napszemüveg fedi el tekintetem, nem akarom, hogy más is lássa.

Megállok a bejárati ajtó előtt, kopogok. Várok de semmi reakció. Óvatosan betekintek az ablakon, egy sötét árnyat látok elsuhanni az elhúzott függöny mögött. Ismét kopogok, még mindig nem történik semmi, idegesen körbe tekintek, nem lát-e meg senki, majd utolsó próbálkozás, most már erősebben verem meg a barna fa ajtót. Fülelek, bentről motoszkálás hallatszik, fordul a kulcs a zárban, résnyire kinyílik az ablaktalan tömeg. Megpillantom, tekintetét de csak a szemét, kérdően néz rám. Valami megindul bennem, egy vágy, egy hataloméhes izgalom.

Lában az ajtó résébe préselem, megakasztva azt, jobb kezemmel megfogom a szélét, egy erőteljes mozdulattal kinyitom. A nálam alacsonyabb alak, a meglepetéstől hátra tántorodik, szinte a közeli fehér falnak esik, felsikolt. Pillanatok műve alatt belépek az erőszakkal kinyitott ajtón, csapódik mögöttem, elkapom a fejét és kezem szájára szorítom, hogy ne tudjon nyikkanni sem. Kapálódzik, ki akar szorításomból szabadulni de erősen tartom. 

- Hallgass vagy megbánod! - suttogom felé és jobb kezem, domború zsebembe süllyesztem, megmarkolom benne azt a hideg, kézbe illő tárgyat. Meglátom a rémületet tekintetében, elhallgat. Előre lököm, beljebb a házba, az előszoba ajtó mellett lévő, klinkertéglás kéményhez állítom, nekem háttal. Megcsörren a másik, hideg és kegyetlen érintésű fém lánca, amint kirántom zsebemből, jobb kezét hátracsavarva kattintom át csuklóján a bilincset. Szépre manikűrözött de világos, kicsi kezein kontrasztosan mutat a vörös körömlakk. Amint eljut a tudatáig mit is teszek, megint felsikolt. Villámgyorsan a másik kezét a nyitott karperecbe erőszakolom, kattannak a racsnik. Most már csak a kulcs nyitja. Kezem rászorul szájára. - Mondtam, hogy hallgass!!!

- Ne mozogj mert még jobban rászorul és fájni fog! - suttogom fenyegetően. Világosszürke papucsában megvillan, fekete, vékony harisnyás bokája. - Indul előre! - lököm meg a ház belseje felé irányítva. A nappaliban, kéziszőttes perzsaszőnyeg, a földre nyomom, letérdel, liheg és halkan szipog. Hátrébb lépek, előveszem telefonom, minden oldalról lefényképezem. Titokzatos, mindent elrejt fekete ruhája, csak szemei látszanak ki. A fényes selyem egy, minden áron felfedezésre váró világot rejt. Remeg a teste. Gondolkodóba esek, hogyan is tegyem amiért jöttem. 

Mögé lépek, előre lököm, feje és mellkasa a szőnyegre hanyatlik. A fekete, modern szabású csadorját a nyakánál egy gomb fogja össze, lejjebb cipzár. Tekintetem a bokájára esik, felé nyúlok, a testét fedő fekete anyagot, a lábai felől felfelé, hátrabilincselt kezét eltakarva tépem ki combjai alól és hajtom rá. A fekete harisnya csípőjéig ér, alatta szintén fekete bugyi. Nagy feneke szinte hívogat, lihegek az izgalomtól, amint szétszakítom rajta a nylon anyagot, combjain cafatokban lóg. Már tudja mit is akarok, felsikolt megint. 

Bőrkabátom jobb zsebét a hideg fémmel a hátához nyomom. - Csönd! - emelem fel a hangom mire ő elhallgat. A vékony szövésű bugyi, pillanatok alatt szakad le fenekéről, térdhajlatáig húzom a megmaradt darabjait. Hátát lejjebb nyomom a szőnyegre, meglátom fenekének rózsáját, szeméremajkain világos, szőrzetét. Pillanatok alatt kiszabadítom farkam a farmerból, mögé térdelek, ujjaimat számban megnedvesítem, makkomra kenem, bozontos szeméremajkai közé nyomom, erőszakosan beléhatolok, felsikolt a száraz fájdalomtól. Nekem sem kellemes de amint újra és újra végigtolom benne férfiasságom, egyre könnyebben csúszik, nedvessége segíti, szűk hüvelye befogad. Tenyerem csattan popsija félgömbjein, már nem érdekel ha sikoltása betölti a lakást, egyre vadabbul jár farkam ki és be benne. Nyöszörgése lassan zihálássá válik, néha kéjesen felnyög szipogása közben.

Nem érdekel vajon jó ez neki, nem ezért jöttem. Élvezem hatalmam, élvezem forró vaginája szorítását, élvezem ahogy kéjem egyre a tetőfokára hág. Fenekét széthúzva tartom, a gyenge fény megcsillan férfiasságomon, amint hol el, majd előtűnik szőkés-vöröses szeméremajkai között. Lökéseimtől megremegő, nagy popsijának látványa, nyüszítő hangja és kéjt adó hüvelyének megszerzésének összessége egyre gyorsabb mozgásra késztet. 

Lassan, úgy érzem beletörődött sorsába, nem sikít már de néha kéjesen felnyög. Azt hittem, hogy ez nálam most, ennyi impulzus végett nem fog sokáig tartani de tévedtem. Élvezettel mozgok, ki és be, tekintetem egyre többet esik hívogató popsijára, a vágy elhatalmasodik rajtam. Kihúzom kemény farkam belőle, ujjammal megnedvesítem popsijának rózsáját, makkom hozzá nyomom. Ismét felsikolt. - Neeeee! - de nem érdekel mit nem akar. El akar húzódni tőlem, bal kezemmel megmarkolom a burka alatti bilincset, magam felé húzom, jobb kezemmel szorosan fenekének feszítem férfiasságom, érzem és nézem ahogy egyre beljebb kerül majd átjutva az első akadályon, lassan eltűnik benne. Lassan mozgok, tudom ezek az ingerek akár másodpercek alatt is a csúcsra juttathatnak, kéjem magasra tör. 

Eltűnik az idő, csak az élvezet marad, ahogy ánusza szorítása férfiasságom körülöleli, hangosan nyögök, ő csak halkan zihál. Pillanatok tört része alatt remeg meg testem, az első mennyi, kéjes lüktetés közben húzom farkam ki belőle, spriccel spermám rózsájára, bozontos szeméremajkaira, fehér cseppek hullanak a szétszakított bugyijára és harisnyájára. 

Felállok, fürdőt keresek, a langyos víz jólesően simogatja farkam. Megtörlöm egy fehér törölközőbe, visszamegyek. Felsegítem, kioldom a bilincseit. Fátyolos tekintete esik elfedett arcát takaró, fekete anyag mögül rám. 

Leveszi a haját, arcát takaró fejfedőt, vörös haja, kiszabadulva vállára omlik. - Erre vágytál? - kérdezi mosolyogva. Megcsókolom. - Igen erre, köszönöm! - válaszolom. Nézem ahogy a szétszaggatott fehérneműjétől megszabadul, elindul a fürdő felé, combján fehér nedvem hagy nyomot.  Leülök, rágyújtok és várok. Folytatni akarom.

mus2.gif

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr8014559136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása