Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Trachten Outlet - Strand

2016. augusztus 17. - Markus Andreas Schäfer

Megváltjuk a belépőt és helyet keresünk. Teli van a strand csak a sövény mellett van egy kis hely. Egy napozóágyon olyan korombeli negyvenes évei végén járó milf napozik melltartó nélkül. Vörös haj, fantasztikus pici de kemény cicik, lila fürdőbugyi. Elég közel kerülünk hozzá így köszönünk neki. Ő is viszonozza majd ismét becsukja szemét és átadja magát a napsugaraknak. 

A másik placc üres mellettünk, csak egy pléd, egy törölköző és egy strandtáska jelzi, hogy nő ment úszni onnan. Anna levetkőzik, elmegy és a zuhanynál bevizezi magát majd leveszi ő is a melltartóját. Picit maradjunk még - mondja - később béreljük ki a csónakot. Rendben - válaszolom - de én úszok egyet. Hideg a víz azaz a nekünk megszokotthoz - például a Balatonhoz - képest az. Jó úszni benne, imádom ahogy fenntart és körülvesz. Vízimádó vagyok. 

Visszasétálok, érkezésem neszére a milf kinyitja szemét és elmosolyodik - Kellemes a víz ugye ? - kérdezi. Nagyon jól esett úszni válaszolom - és jelentőségteljesen végigmérem. Lassan becsukja szemét arcán mosollyal. Anna mellé fekszem és hagyom elborítsanak a napsugarak forró érintései. Hirtelen megriadok szóval elaludtam. Oldalra nézek az előbbi üres helyen egy húszas éveiben járó lány ül és nyomkodja a mobilját. Biccentek felé, visszaköszön. A mennybe kerültem, ő is melltartó nélkül. Teltebb formák, nagy cicik. Anna is szundít, mindig minden helyzetben el tud aludni. 

Felkelek, elindulok a kölcsönző felé. Imádom, hogy itt mindenki nevet és mosolyog. A fiatal lány fürdőruhafelsőben és rövid nadrágban aki ott dolgozik ő is. Sajnos nem adhat ki több csónakot, mutat a Wetterwarnung sárga jelzésére, vihar várható. Csalódottan megyek vissza Anna mellé aki halkan szuszog, alszik még. Látom a milf készülődik, felveszi a melltartóját és elindul a víz felé. Megvárom még lemegy a lépcsőn és utánamegyek. Még a part mellett szokja a hőfokot amikor beérek a tóba. Meglát és rámnevet. Úszunk együtt? - kérdi. Szívesen - válaszolom és belemerülök a vízbe. Lassan tempózunk, beszélgetésbe elegyedünk. Itt nyaral a férjével akit nem érdekel a strand csak ül a lakókocsiban és tévézik, sörözik. 

Arra gondolok, hogy ez a csinos nő nem csak, hogy egyedül jár strandra de otthon is el lehet hanyagolva, legalábbis remélem. A tóba horgonyzott adventi gyertyát tartó úszó stégre kapaszkodunk, ilyenkor napozók használják, adventkor piros fénnyel világit a tó közepén. Most teljesen üres. Nyújtom a kezem és bemutatkozom. Ő is azt teszi - Claire. Szemében mintha vágyat látnék felcsillanni. Leülünk, leoldja a melltartót. Isteni szép cicijein felejtem tekintetemet. 

Otthon meztelenül szoktam napozni  - mondja - ha nem zavar akkor levetkőzöm és megszabadul a lila fürdőbugyitól. Anna előző játéka és Claire nyíltsága már sok nekem, farkam megint elkezd megtelni vérrel alig tudom takarni. Látom már kicsi a fürdőnadrágod - nevet rám - vedd le! Kibújok belőle és érzem a napsugarakat magamon. Férfiasságom keményen áll. Érdeklődve néz körbe, sehol senki a közelben a gyertya pedig a part felől takar minket.

Most már ne húzzuk a dolgot - mondja - én is akarom és amint látom te is - áll négykézlábra és közelít felém. Forró ajkai hirtelen veszik körül makkomat, tűnik el farkam szájában egyre mélyebben. Nyálasan engedi ki majd ismét szájába veszi, lassan és érzékien, izgatóan szopni kezdi. Vörös félhosszú haja a hasamat simogatja. Kinyújtom kezem cicijei felé, elérem és megkeményedő pici mellbimbóit veszem ujjaim közé, élvezettel simogatom. Nyelve és ajkai fürgén játszanak makkommal, felsóhajtok és hagyom úrrá legyen rajtam az élvezet. 

Kinyitom a szemem, egyre több a felhő fölöttünk de nem érdekel most. Megfogom fejét - Hatvankilenc ? - kérdezem. Átemeli lábait fejem fölött, kitárul szemem előtt lassan szétnyíló, kisajkait teljesen elfedő puncija. Megemelem fejem, kinyújtom nyelvem, végighúzom ajkain majd finoman közéjük vezetem, érzem sós ízét és jó illatát. Felnyög és érzem fogai összerándulnak farkamon amint csiklójához érek. Élvezettel nyalom rózsaszín punciját, kezemmel segítek ajkait finoman széthúzni. Claire egyre vadabbul mozgatja fejét rajtam amint nyelvem impulzusokat ad neki. Én is egyre gyorsabban nyalom, körözök, meg megszívom pici csiklóját, érzem nedvessége arcomat nedvesíti. 

Felnyög majd visszafogja hangját és lihegve élvez, combjai belerándulnak az orgazmusba. Nem hagyom abba az izgatását csak csiklóját kerülöm egy ideig amíg érzékeny a kéj után, nyelvem mélyen erőszakolom hüvelyébe, nedves ujjam ánuszán kalandozik. Vadul mozgatja le és fel fejét farkamon, néha szinte egészen elnyeli, érzem apró rezdülések indulnak ágyékomból amik most már hamar orgazmushoz vezetnek. Megérintem nyelvemmel csiklóját majd ismét azt izgatom, Claire nyögve szopja férfiasságom. 

Hirtelen és szinte váratlanul robban belém a kéj, lüktetem szájába spermám, megrándul testem, ő csak tovább kényeztet, kifacsar. Megszívom csiklóját nyelvem keményen nyalja, felkapja fejét és felnyög amint ismét eléri a kéj majd leejti azt ágyékomra és forró lehellete simogatja férfiasságom. Rám ereszkedik, simogat ahogy én is őt, már csak levezetésképpen. 

Esőcseppeket érzek magamon és tényleg lassan el kezd esni. Claire leszáll rólam, elmosolyodik. Zwei zu eins - kettő-egy nevet és elkezd öltözni. Magamra erőltetem a nadrágom és belereszkedünk a vízbe, úszni lezdünk a szemerkélő esőben vissza. Közelebb érve látom Anna áll a parton. Törölközőt hoz amint kimegyek a tóból. Te hülye - mondja idegesen - halálra aggódtam magam miattad. Megölelem, gyere menjünk haza - fogom kézen. Morcosan indul el. Claire még mosolyogva int. 

nasty-brunette-on-boat.gif

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr8510115696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása