Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Régi ismerős 6. Anna jobban van már

2016. január 01. - Markus Andreas Schäfer

Éjszaka többször felébredtem, megfogtam Anna homlokát, lejjebb ment-e a láza, megfordítottam az átizzadt takaróját, ne vízben feküdjön. Hajnalban nyugodtabban aludt már, láza is lejjebb ment. Nem tudtam visszaaludni, kiültem a konyhába a lapotop mellé és olvasgattam. Kívántam Clarának jó reggelt és csak kommenteltem az ismerősök képeit. Hat körül Clara is válaszolt, akkor ébredt, beszélgettünk. Felfokozott vággyal egymás iránt. Kimondatlanul izzott az online világ közöttünk. Pár napig pont ellentétesen dolgozunk így esélyünk sincs találkozni addig.

 Nyílik az ajtó, Anna jön ki, fáradt de nyugodt szemmel. Hozzá sietek és átölelem. Jobban vagy kicsim ? - kérdem. Válaszul magához szorít - köszönöm, hogy az éjszaka vigyáztál rám. Ne köszönd - nézek a szemébe - kilenc éve megfogadtuk, hogy jóban, rosszban. Könnyes lesz szép barna szeme és megcsókol. 

Kávét készítek neki, beszélgetünk majd elmegyek a fürdőbe. Utálom már a minden napi borotválkozást de csakazértis megteszem, lezuhanyzok. Felöltözök és indulok a patikába Annának gyógyszerért.

Amint kilépek a gyógyszertárból, egy magyar rendszámú Nissan próbál helyet találni magának a szűkös parkolóhely kínálatban. Megáll, kinyílnak az ajtók, egy pasi száll ki a vezetőoldalról és egy fekete, göndör hajú nő. Amint megfordul azonnal felismerem, Ditke az. Nézem a távolból majd lassan megyek közelebb, várom, hogy észrevegyen. Meglát de nem mutat meglepetést csak elmosolyodik és óvatosan felemeli a telefonját. Válaszul bólintok. A feljebb lévő Falkensteiner Gasthof-ba mennek be. Igyekszem haza. 

Anna épp zuhanyzik, gyorsan ránézek az üzeneteimre. Ditke írt: a pasim próbamunkára jött, három napig maradunk..lesz elég időnk alig várom már, hogy megint együtt élvezzünk :) 

Azonnal tervezni kezdek. Anna ma még itthon van de holnap már menni akar dolgozni, szóval holnap a szünetemben ráérek. Meg is írom neki. Csak egy mosolygós smiley a válasz. Kilépek a fb-ról. Anna jön be, illatosan, haja  még nedves. Kézen fog és a szobába húz. Feküdj le - mondja - és bontogatni kezdi a gombokat farmeromon...

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr78211614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása