Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Elvesztem

2017. április 12. - Markus Andreas Schäfer

Rég nem írtam történetet, sok minden történt velem azóta. Annát megműtötték és szerencsére gyorsan gyógyul, új a munkahely is új feladatokkal és kihívásokkal viszont élvezetes számomra bár eleinte szétszakadok annyi a tennivalóm még felépítem és rendesen fog működni. 

A hétvégén egy amolyan Home and Garden kiállítás volt a szálloda kertjében amire a főnökasszony sok próbamunkást hívott meg, így legalább tudtunk szelektálni ki is az akiben van fantázia hosszú távra is. Jövök vissza egy gyors bagóról és látom, hogy a mosogató-placc előtt egy zöld ruhás, szőke és vékony lány áll épp Annával beszélgetnek. Amint észrevesz felém fordul, hozzá lépek és bemutatkozom.

- Szia Markus vagyok a konyha atyaúristene - szólok mosolyogva. Grüas Di - válaszol osztrákul  és nyújtja a kezét - Lisa vagyok. Azonnal vonzalmat és kíváncsiságot kelt bennem de sajnos nincs sem időm sem pedig lehetőségem flörtölni vele mert rengeteg a tennivalóm és Anna is ott áll szóval csak egy diszkrét mosolyt kap. 

A nap folyamán többször jön oda hozzám, kérdez, útbaigazítást kér, együtt megyünk dohányozni. Én akartam flörtölni vele de ő teszi és minden alkalmommal amint meglát. Este felé az étteremben amikor mutatok neki valamit megfogja a karomat is. egyértelműen jeleket ad, egymás intim szféráját már nem is tartjuk tiszteletben, élvezzük a bizsergést. Persze csak óvatosan mivel Anna bármikor és bárhol felbukkanhat. 

Na majd kiderül, ma végre szabadnapos vagyok és nem is akarok semmivel fogalalkozni. Csütörtökön folytatódik a flört mivel amikor a főnökasszony kikérte a véleményem azokról akik próbamunkára jöttek, egyértelműen Lisára szavaztam és fel is vette. Jó persze, ha egy alkalmatlan lett volna akkor nemet mondtam volna rá de szorgalmas, ügyes és kell nekünk egy ilyen segítség. Az már más tészta, hogy kettőnk között mocskos testnedv-csere is történhet :)

1_2.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr6412418663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása