Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Felmondtam

2015. július 20. - Markus Andreas Schäfer

Pár napja felmondtam. A Kígyó teljesen ki volt akadva, nem értette miért. Megpróbáltam elmagyarázni neki de hasztalan. Csak azt hajtogatta, hogy nem tudja akceptálni a felmondásomat. A beszélgetés végén a kezébe nyomtam a papírt. Vidd csak magaddal. Nem hitte el a kollégám sem csak akkor amikor megírtam a jövő heti beosztást. Az én napjaimhoz már nagy "U" azaz Urlaub - szabadság került mert kiveszem a bent lévőket a felmondási idő végére. 

Ma este kimentem a nagy hajtás után rágyújtani, ott volt a Kígyó is a többiekkel. Markus ennyire sajnálom meg annyira sajnálom és bármikor visszajöhetsz, várunk és hasonlókat mondott. Még beszélgettünk amikor a többiek bementek. Búcsúzóul még meg kell dugjál úgyis rég voltunk már együtt - fordított a beszélgetésen. Nem lepődtem meg. Rendben - válaszoltam és elindultam visszafelé. Amikor elmentem mellette végigsimítottam a fenekén. Imádom a segged - mondtam neki és becsuktam az ajtót. 

A többiek még takarítottak, én felhívtam a zöldésges céget és lediktáltam mire is van másnapra szükségem. Elköszöntünk egymástól. Hazament mindenki, a mosogatót még megkértem ha végez akkor a levest tegye be a hűtőházba, addigra meghűl valamennyire. A személyzeti zuhanyzóban lezuhanyoztam. A recepción át mentem ki a házból. A parkolóban félhomály van. Amint az autóhoz érek egy árny mozdul meg, majd összeszartam magam, a Kígyó az. Kezében egy fehér valami. Közelebb jön és megcsókol. Ezt neked hoztam - mondja és kezembe adja a valamit. Egy fehér bugyi az. Szagold meg, most vettem le - szól és az orromhoz nyomja. Elég állatias dolog de tetszett, némi öblítő és nedves punci illata volt. Felizgatott. Akkor most nincs rajta bugyi és ruhája alá nyúltam. Kissé szétterpesztette lábait, hogy jobban elérjem, felsóhajtott amint érintettem. A 480-as szoba üres - súgta. Itt a kulcsa, gyere utánam pár perc múlva. Adott egy csókot és eltűnt. Én csak álltam kezemben a bugyijával. rágyújtottam, közben többször is megszagoltam. Tetszik a dolog. A 480-as szoba egy lakosztály a tetőn, hatalmas terasszal, jakuzzival és fantasztikus kilátással.

Elszívtam a cigarettát és elindultam fölfelé. Belépek a szobába. A fürdőből hallom a víz csorgását. A minibárból egy whiskey-t töltök - undorító bourbon de csak ez van - és egy sört bontok hozzá. Nem érdekel, hiányzik-e vagy sem. Majd föltöltik. Hamar a fejembe száll de kell most, egy kicsit ellazít. Bemegyek a fürdőbe, épp törölközik.Meglát, megfordul és megpaskolja fenekét. Ezt imádod ?- kérdi - akkor dugd meg! Semmi romantika, ez nem arról szól. Kigombolom a nadrágom ami lecsúszik a földre, a boxert is ledobom magamról. 

Gyere ide - szólok. Hozzám lép, meg akar csókolni de nem hagyom, a vállánál fogva finoman a földre nyomom, elém térdel. Egyre növekvő farkamat élvezettel veszi a szájába. Makkommal játszik és amikor teljesen megtelt vérrel, mélyen elnyeli. Folyik nyála, élvezettel szopja farkam. Haja combomat simogatja, fogát érzem néha, óvatlanul meg-megkarcol. Farkamat hasamhoz nyomja, nyelvével föl-le jár rajta, makkom alatt időzik, mint egy fagyit nyalja. Érzem amint zacskómat veszi szájába, élvezettel szívogatja, csiklandozza. Felnyögök. Lassan engedi ki a szájából, majd ismét bekapja farkam. Egyre gyorsabban szopja. Megfogom fejét, megállítom. Magam mozgok előre-hátra benned, néha mélyebbre szaladva. Fuldokolva enged ki olyankor. Használom csak. Élvezem a hatalmat amit most én gyakorlok rajta. Verejtékcseppek jelennek meg homlokán. 

Fölhúzom és megfordítom, a mosdókagylóra támaszkodik, kitolja fenekét. Farkam a kezemben, szeméremajkai között siklanak, csiklóját masszírozom. Amikor a bejárathoz érek, minduntalan hátrafelé mozdul, rám akar csúszni. Nem hagyom még. Néha élesen a fenekére ütök, kezem nyomán piros folt marad. Megnyálazom ujjamat és popsijába igyekszem vele. Felszisszen. Óvatlan pillanatban rámcsúszik teljesen, amint méhéhez érek felnyög. Lassan húzom ki farkam majd lassan tolom is vissza. Nevéhez méltóan halkan sziszegve élvezi, mint egy kígyó. Gyorsítok a tempón, egyre erőteljesebben dugom punciját. Hangos nyögésre vált át, kapkodja a levegőt. Jobb kezével csiklójához nyúl, erőteljesen masszírozni kezdi. Kihúzom ujjam fenekéből, kicsi melleihez közelítek, megragadom azokat és annál fogva mozgatom magamon. Csattan szemérmem fenekén, már sikoltva élvez, egyre gyorsabban masszírozza punciját. Hatalmasat kiált amikor eléri a csúcspont, megszorítja farkamat. Nem állok meg, élvezem ahogy nem tudja abbahagyni az élvezést. Szorítja a mosdókagylót. Hosszú percekig kínzom még így, ismét és ismét elélvez. Ömlik a nedvesség belőle.

Megállok és megvárom még egy kicsit megnyugszik. Kihúzom péniszemet belőle és popsijához nyomom, kellően kitágítottam ahhoz, hogy viszonylag simán belé hatoljak. Szűk bejárata lassan enged magába, finoman centiről centire jutok egészen bele. Egyre gyorsuló mozgással dugom fenekét. Sziszeg és nyög, keze ismét csiklóját masszírozza. Hangosodik megint, farkammal érzem ujja a hüvelyében van, vadul ujjazza magát. Nem kell sok hozzá, hogy ismét elélvezzen, spricceli nedvét lábamra, földre. Megfogom haját és annál fogva húzom fejét hátra. Mééég  - sikítja. Vadul mozgok, érzem izzadtságcseppek gördülnek homlokomról szemembe. Igazi élmény szűk fenekét dugni. Jobb kezemben a haja a ballal néha éleset csapok rá. Sikongat, nyög, ismét elélvez, lábai remegnek. Megállok és kihúzom farkam belőle. Föl akar állni de nem hagyom, rögtön visszadugom hüvelyébe. Normálisan ilyet nem csinálok de a Kígyó nem érdekel, csak a teste kell. Fokozódó iramban mozgok benne, most már el akarok élvezni, hagyom a kéjt elhatalmasodni magamon. Minden egyes lüktetésnél mélyre nyomom péniszem, úgy pulzálok bele minden cseppet, elengedve magam, hangosan élvezve. 

Hirtelen felegyenesedik. Belém élveztél? - ordítja és beugrik a zuhanytálcába, erős vízsugárral mossa ki spermám magából. Te nem vagy normális - sziszegi - most meg kell dugatnom magam Sepp-el is mert ha teherbe ejtettél muszáj alibit szolgáltatnom - dühöng. Belépek a zuhanyba és odébb tolom, kiveszem kezéből a zuhanyrózsát farkamra írányítom a vízsugarat majd megfogom fejét és a szájába adom. Ne beszélj szopj - szólok hidegen. Magamon tartom fejét mert minduntalan folytatni akarja a dühöngést, jól esik forró szájában lenni. Lassan lehiggad és érzékien szopni kezd, egyre gyorsabban, nedvesebben. Ismét megtelik vérrel péniszem, halkan felnyögök. Kezébe fog és úgy tolja szájába, nyelvével köröz, simogat. Egyre gyorsabban mozog a keze, kényszerítem magam, érzem ágyékomban ismét a bizsergést, kicsit visszább húzódok, érti a jelet. Kinyújtja nyelvét, felkiáltok és lüktetve élvezek nyelvére, szájába. Élvezettel ízleli és nyeli spermám.

Ernyedő farkamat szívogatja, meg-megrándulok, lassan megnyugszom. Kilépek és megtörölközök, felöltözök. Ő is. Szemét vagy  - mondja - annyira kielégültem, hogy nem kívánom a pasimat de muszáj lesz. Holnap találkozunk - megpuszil, elindulok haza. 

                            

 

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr457638348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása