Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Régi ismerős 4.

2015. december 28. - Markus Andreas Schäfer

Körbenézek a lakásban mert Anna hamarosan jön haza majd leülök a gép elé. Clara online van, beszélgetünk de egyre szabadabban és nyíltabban. Hallom megáll az autó, kinézek, megjött a nejem. Elbúcsúzok Clarától, hamarosan találkozunk. Anna fáradtan lép be az ajtó, elé sietek és megölelem. Lefekszik pár órára mielőtt vissza kell mennie. 

Sétálok addig egyet. Iszom lent a faluban egy forralt bort, beszélgetek az emberekkel. Fél ötkor hazamegyek, felkeltem Annát, mennie kell vissza, dolgozni. Fáradt szemén látom, semmi kedve hozzá. Megértem. Becsukódik az ajtó, azonnal írok Clarának. Azon gondolkodunk, hogy hol is találkozzunk de megoldom. Gyere fel - írom neki. Rendben - válaszol. 

Izgatottan várom, hamarosan kopognak. Kinyitom az ajtót. Diszkrét illatfelhő lengi be, kedvenc színében, lila szoknya van rajta és áttetsző fehér felső, magassarkú és lila kabát. Önkéntelenül megölelem és magamhoz szorítom. Megpuszilom az arcát, kicsit zavarban vagyunk. Leültetem a nappaliban, egy pohár bort hozok neki. Csak ülök vele szemben és nézem azt a szexi arcot amit régen annyit csókoltam, élvezettel simogattam. Ő beszél, mesél az elmúlt tíz évről amikor nem találkoztunk. Ahogy a fotelban ül, egyik lábát átteszi a másikra mint az Elemi Ösztönben Sharon Stone azzal a különbséggel, hogy rajta van bugyi igaz áttetsző, sejtető.

Mesélek én is, mellé ülök, hogy közösen nézzük a képeket amiket ő mutat nekem és én is kinyitom a laptopon a képek mappát. Mosolyogva bök az első könyvtárra XXX a címe. Igen  - válaszolom - még mindig és sokat fényképezek. Rólam is csináltál régen - felel. Sajnos nincsenek már meg - mondom szomorúan. Még lehet, hogy fogsz rólam készíteni - nevet rám és megsimogatja a kezem. Felé közelítek, hogy megpusziljam az arcát de közben elfordítja a fejét, forró ajkaihoz érek, villám csap belém, úgy maradunk szánk összeforr, nyelve elindul az enyém felé. Hosszú percekig csókoljuk egymást, egyre érzékibben és hevesebben. Kezemmel hajába túrok, tarkóját simogatom.

A pillanatot mobilom csörgése szakítja félbe. Anna hív, most nem akarom felvenni de Clara kezembe adja. Elindult haza, rosszul van. Nehezen válunk szét. Megbeszéljük, hogy holnap is találkozunk. Mélyen csókoljuk meg egymást búcsúzóul. Becsukódik mögötte az ajtó. Pár perc múlva hallom megáll a Honda a ház előtt, Anna jött meg...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr108201710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása