Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Rohanás 2. Ünnep

2017. február 21. - Markus Andreas Schäfer

Legalább fél órát körözök a Villányi úton de a közelben sehol sincs parkolóhely így kicsit messzebb találok csak egy mellékutcában helyet. Hideg van és már sötét, ráadásul lefagyott részek is vannak a járdán. Anyám belémkarol, így legalább nem esik el. 

Beérve már ott a kisebbik lányom és a volt nejem unszimpatikus pasija. Gyermekem sosem szerette és most annyira boldog, hogy megszabadult tőle mióta velem lakik. Nem is sokat beszélünk vele hanem bemegyünk a helyünkre. Persze pont olyan ahonnan nem lehet rendesen fényképezni így már előre látom egész este rohangálni fogok egy-egy jobb expozíció kedvéért.

Egyenlőre várunk a kezdésre. Előveszem a mobilom, wifi-t keresve. Azonnal találok is egy szabad hálózatot, igaz nagyon gyenge a jel de legalább van. Belépve a fb-ra megjelenik a kis piros szám a boríték mellett. Rákattintok, új üzenet jött pont tőle. Remek hiszen én is épp most akartam írni neki. Beszélgetni kezdünk, milyen kicsi is a világ. Ő teljesen véletlenül járt arra és vette észre az éttermet. Ismerősnek tűntem neki így rákeresett az oldalamra ahol van egy-két kép rólam. Így jött rá ki is vagyok valójában és szánta meglepetésnek a szalvétára írt üzenetet. 

Sokáig beszélgetünk, én pedig szívesen találkoznék vele. Neki sincs már semmi programja Budapesten és másnap elutazik ő is. Közben elkezdődött a műsor, én mint egy mérgezett egér rohangáltam és kerestem nagyobbik lányomat, hogy a lehető legjobb képeket készíthessem róla. Közben az számomra érdektelen részeknél a lánnyal chat-eltem. Gondoltam semmi vesztenivalóm sincs ha megkérdezem, a szalagavató után vajon ráér. Legnagyobb örömöre igent mondott csak én nem tudtam megmondani neki mikor is lesz vége a rendezvénynek. Most már izgatottan vártam, ha lehet sürgettem is volna az idő múlását. Későn, fél tízkor lett vége. Vacogva ültem be a hideg autóba, mínusz 12 fokot mutatott a hőmérő. Hideg telünk van. Kisebbik lányommal és a barátjával hazavittük még édesanyámat majd lévén éhesek voltunk, beültünk a Váci úti McDonaldsba enni. Nem is büszkélkedem vele, hogy szakács létemre egy ilyen gyorséttermbe mentem de ugye a szükség törvényt bont ha már ilyen későn nincs étterem nyitva.

Bent ismét volt wifi így már pontosabb időpontot tudtam mondani neki. Semmi baj ráérek - jött a válasz és elküldte a szálloda nevét is ahol lakik. Elköszöntem a gyerekektől és kikanyarodtam a Váci útra a város felé. Alig volt forgalom, gyorsan értem oda. Megállok a parkolóban, bezárom az autót. Ahogy megbeszéltük a bárba igyekeztem. Ő már ott ült a pultnál. Mosolyogva üdvözöltük egymást. Egy fehér, középhosszú, mélyen dekoltált ruha engedte bájait meglebbenteni. 

Ásványvizet akartam rendelni mivel csak egy beszélgetésre számítottam de ő sokat sejtetően elejtette, hogy a kedvenc whiskey-jég italomat is rendelhetem ha ott maradnék éjszakára. Sosem találkoztunk de mivel sok közös témánk volt, ki nem fogytunk a mondanivalóból. Élvezettel legeltettem a szemem rajta, valami iszonyú erotikus kisugárzása volt ami belülről fakadt. Észre is vette, elmosolyodott, felém fordulva épp, hogy felhúzta a combjaiból amúgy is keveset takaró ruhát. A félhomályban is jól kivehettem, bugyi nélkül ül mellettem. Nagyot nyeltem mire ő elnevette magát. Gyere, fizessük te idegen  - szólt halkan - neked is mutatnod kell valamit!

Kiegyenlítettem a számlát, elköszöntünk a barkeeper-től. Lifthez érve még egy pár várt ott, előre engedtük őket. Hamar értünk a harmadik emeletre és léptünk be a szobájába. Kattant ajtó mögöttem, ő megfordult és felém közelített. Ajkaink összeértek, forró vágyat gerjesztett bennem érintése éreztem, hogy férfiasságomnak azonnal kicsit lett a nadrág...

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr1812272189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása