Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CC-BY-NC-SA-4.0

Erotikus történetek, fantáziák

Erotikus történetek, fantáziák

Az ingatlantanácsadó 9. Nem érdekli

2017. július 05. - Markus Andreas Schäfer

Ahogy fölé hajolok férfiasságom végigsimít hasán, szexi köldökén majd szeméremdombján és lassan csúszik egyre lejjebb ahogy csípőmet utána engedem. Makkom épp csak megérinti csiklóját mire combjait méginkább szét nyitja, megemeli popsiját kívánva, akarva érezni magában engem. Épp csak mozdulva kúszik farkam és simogatja szeméremajkait fel és le. Gyere mááár - suttogja kéjesen. Egy kicsit erősebben nyomom hozzá és így hamar megtalálja nedves ajkai között az utat, óvatosan emelem testem, öleli körül bejárata makkomat. 

Az első, mindig az ismeretlen való első behatolás felér egy orgazmussal ezért nem is sietek hanem csak millimétereket haladok előre, kiélvezem az újdonság felfedezését. Visszatartja lélegzetét ahogy kitöltöm  - érzem szűk - hüvelyét szétrobbanni készülő farkammal, izgalmában felnyögve engedi ki a levegőt ahogy végigérek benne. Kemény pici mellbimbói cirógatják mellkasomat majd átölel és magához húz. Nem mozdulj, maradj így hadd érezzelek - súgja fülembe és ajkai felém nyílnak. Olyan megcsókolni mintha villám csapna belém. Nyelvem mélyen elmerül benne az övét keresi, finom táncot jár. Szinte felfal, kinyitja szemét benne csillogás és tűz ég. 

Megmozdulnék de nem tudok, hüvelyének izmait meg-megfeszítve tart magában csak amikor enged tudok apránként kicsinyként haladni el tőle. Elengedi magát, már szabadon mozdulhatok de csak épp addig jutattom farkam amíg makkom félig bújik ki belőle majd ugyanígy vissza, mélyre, belé. Mariann minden felé törekvésemnél mély levegőt vesz szinte sziszegve, legbelülről kitörő nyögéssel engedi ki amikor ismét távolodik makkom méhétől. Elveszik az idő csak ketten vagyunk és kozmikus magasságokba törő élvezetünk. Apró csókok csattannak el, szám mellbimbójához ér, nyelvem meg megérinti azokat. 

Különböző pozícikóba helyezem ágyékomat, különböző irányból és szögekből indul farkam benne végig más és más pontokat izgat befogadó vaginájában. Nem sietek bár robbannék de azt akarom, hogy felejthetetlen legyen ez a találkozás. Mariann halkan zihál, megemeli popsiját majd leejti, körmei hátamba vájnak, nem érdekel a fájdalom ez most mennyei kín. 

Lassan mozdulok kifelé majd intenzíven, gyorsan szinte vadul tolom végig férfiasságom benne. Egyre hangosabban nyög fel ilyenkor ami lassan átalakul hangos nyöszörgésbe, közeledik a csúcs felé úgy érzékelem. Nem beszéltünk róla mit is tegyek amikor elmegyek de érzem én is a vég közeledtét. Mintha egyre gondoltunk volna minden kontrollt elveszítve felkiált elérkező orgazmusa csúcspontján: Gyereeee, élvezz belééém! - megfeszíti testét, lábai remegnek, fejét oldalra fordítva élvezi ki testében felszabaduló izgalmat.

Nem kell sok nekem sem a csúcshoz, egy kicsit mozdulok kifelé majd mélyre tolom, szinte döföm farkam, pár pillanat múlva felnyögve rándul meg ágyékom ahogy a megrengető impulzusok késztetnek a várt de nem ennyire mennyei magasságokba repítő lüktetésre. 

Összeomlok, elengedem magam, testem reá erszekedik. Lihegve csókoljuk egymást, finoman, megnyugvóan. Csillogó kék szeméből melegség árad. 

Nem is tudom, azt hiszem..... - kezdene bele egy mondatba majd mintha meggondolta volna magát folytatja - .... ez fantasztikus volt. 

Kérdően nézek rá de nem válaszol csak érzékien megcsókol. Ahogy felemelkedem farkam lassan csúszik ki belőle, mint egy kis forrásból úgy patakzik spermám és önti el kisajkait majd csöpög le az ágyra. A táskában van zsebkendő - mutat a földre. Épp a tetején van, odaadom neki. Szemérméhez szorít egy pár darabot és nekem is nyújt belőle. Letörlöm róla a nedvességet, felállok a fürdőbe indulok. A mosdóban hosszan folyatom ki a csapot amíg az állott és barna, rozsdás víz kitisztul. Persze mivel minden ki van kapcsolva csak hideg víz van, azzal öblítem le magam. 

Visszatérve látom Mariann épp  a bugyijába bújik bele de kicsi tisztasági betétettel. Én nem mosdok meg - mondja halkan - érezni akarom ma még sokáig ahogy bennem vagy. Egyszerűen akarom.

Megcsókolom és felsegítem. Nézem ahogy öltözik. Körbenézünk, elindulunk lefelé a lépcsőn. Az előszobában félhomály van, csak a leengedett redőnyön át szűrődik be fény. Egymás felé fordulunk, ajkaink összeérnek érzéki csókban fonódunk össze, búcsúzunk. 

Nagyon fogsz hiányozni, találkozni akarok még veled - suttogja - azt hiszem.... - folytatná de nem fejezi be. 

Én is akarom - válaszolom és sejtem mire gondol de én nem engedem meg magamnak az érzelgősséget, engem a lelkem otthonra köt viszont ezt nem hozom a tudomására. Ha neki így jó akkor legyen így, ha ő ezzel önigazolni akarja magát amiért megcsalta a férjét velem és könnyebb neki nem fogok ellenkezni. Igaz ilyenkor bűntudatom van mert Anna nem tud róla de én őt szeretem akármi történjen is. Sőt ilyenkor talán még jobban. Ahogy viccesen-komolyan mondani szoktam: ez csak szex!

 Bezáródik a ház ajtaja, beül az autóba és indít. Csak állok és nézem ahogy kifordul a főútra, lassan távolodik a városhatár végét jelző tábla felé. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://erotortfant.blog.hu/api/trackback/id/tr4412637481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása